Skip to main content

Eindejaarsgroet 2025 van het KPN Community team

• December 17, 2025
  • 50 reacties
  • 914 keer bekeken
Toon eerste bericht

50 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 19, 2025

🥹🥹🥹🥰🥰🥰💚💚💚

Wat een lieve en fijne verrassing. Dank jullie wel KPN moderators en voor iedereen ook hele fijne feestdagen en dat 2026 een mooi jaar mag worden 🙏

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • December 19, 2025

Ook hier een ontroerende en aangename verrassing van het KPN Community Team, dankj(ulli)ewel!

Iedereen bijzonder fijne feestdagen en hopelijk een gezond 2026 verwenst 🖐🙏🤗🍻.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 19, 2025

Het was een jaar met een hoop hoogtepunten, maar ook zijn er altijd wat dieptepunten. De hoogtepunten zijn dat ik helemaal gesetteld ben in mijn eigen huis, en dat mijn netwerk en verbinding nu prima werkt. Ik had wat uitval van DSL wat blijkbaar vanwege mijn eigen Fritzbox kwam, maar toch bleek een Fritzbox vanuit KPN de oplossing (en ik heb Wifi 6). Een instabiele wifi (op een oude PC die ik nog moet vervangen, en die moeite heeft met wifi-USB-sticks/drivers) is opgelost met een FritzRepeater met LAN-aansluiting. Misschien ga in het nieuwe jaar nog eens kabels trekken, maar dat werkt nog wel wat moeite in deze huurwoning. Ik hoop in de toekomst ook nog glasvezel te krijgen, maar de aanleg kost een berg, en ik hoop dat ze een keer meerdere huizen kunnen doen, wat me in de kosten gaat schelen.

Dieptepunt was dat ik eerder dit jaar een paar weken gezeur had over een copyrightkwestie op mijn site, en dat ze meteen de hoofdprijs wouden incasseren. Uiteindelijk is dat netjes opgelost met wat telefoontjes, maar ik had die tijd liever anders aan gespendeerd en minder zorgen gehad 😊.

Het was een bewogen jaar, en ook de community uitstapjes met KPN waren weer erg leuk. Ik verheug me erop als we naar Houweling toe kunnen gaan. De laatste keer dat ik er was was nog voor de corona-periode geloof ik, dus er zal weer het een en ander aan veranderd zijn. Het is altijd leuk om te zien hoe de oude PTT'ers over hun vroegere werk en de oude apparatuur vertellen. Is er bekend of ze al een oude PRX-A/5ESS centrale aangeboden krijgen? 😄

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 19, 2025

Ik heb ChatGPT gevraagd,

Een poedel van ongeveer 3 kg valt meestal onder de toy-poedel. De afmetingen zijn gemiddeld:

• Schofthoogte: ± 24–28 cm

• Lengte (neus tot staartaanzet): ± 30–35 cm

• Borstomvang: ± 35–40 cm

• Gewicht: rond 3 kg (meestal tussen 2–4 kg)

Dus waarschijnlijk 2 helften van een poedel achterelkaar ingepakt.

Hele zware poedelpuzzel?

Dieptepunt was dat ik eerder dit jaar een paar weken gezeur had over een copyrightkwestie op mijn site, en dat ze meteen de hoofdprijs wouden incasseren. Uiteindelijk is dat netjes opgelost met wat telefoontjes, maar ik had die tijd liever anders aan gespendeerd en minder zorgen gehad 😊.

Kan me voorstellen dat je liever tijd aan andere dingen spendeert dan dit soort zaken :(

marceltervoert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Dank voor de zojuist ontvangen leuke persoonlijk geschreven kerstkaart en het doosje met de choco-beren. Ik zal er heerlijk van snoepen.

Het was in 2025 dat ik voor het eerst de mensen achter de community kon ontmoeten op een heel gaaf event tijdens Sail en dat maakte het heel bijzonder. Leuk omdat je nu ook een beeld hebt bij de persoon achter de naam. Ook leuk om deel uit te mogen maken van testen en een bijdrage te kunnen leveren aan de ontwikkeling van een product.

fijne feestdagen en veel plezier in 2026🎅🏻🎄🎉

• December 19, 2025

Mooi dat ​@Shyrin van KPN wjb memoreert. 
Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dank voor de zojuist ontvangen leuke persoonlijk geschreven kerstkaart en het doosje met de choco-beren. Ik zal er heerlijk van snoepen.

Het was in 2025 dat ik voor het eerst de mensen achter de community kon ontmoeten op een heel gaaf event tijdens Sail en dat maakte het heel bijzonder. Leuk omdat je nu ook een beeld hebt bij de persoon achter de naam. Ook leuk om deel uit te mogen maken van testen en een bijdrage te kunnen leveren aan de ontwikkeling van een product.

fijne feestdagen en veel plezier in 2026🎅🏻🎄🎉

Geniet ervan Marcel, Sail was zeker een mooi evenement en mooi dat je erbij was! 

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • December 19, 2025

Hmmm…

Gewicht: 180 gram

Afmeting: 12,0 x 3,2 x 20,0 cm

Er is dus een verschil…..😇🤔🤣

Inderdaad  verschillend hoewel niet heel veel hier 200 gram 16,5 x 3,2 x 27

Dat sluit Louis de kerstbal al bijna uit. Ik heb wel een vermoeden.gebaseerd op het topic over een ander populair item.

Past prima, soort puzzel 🫣

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 19, 2025

Dus waarschijnlijk 2 helften van een poedel achterelkaar ingepakt.

Hele zware poedelpuzzel?

Waarschijnlijk heel zwaar dat de PostNL bus een lekke band kreeg en hulp vroeg van een KPN monteur

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 19, 2025

Nou eindelijk is hij arriveert, helaas in stukken. Het kost waarschijnlijk weken om hem weer in elkaar te zetten. Hartelijk bedankt KPN voor het houden me van de straat.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 19, 2025

Dank voor de onverwachte lekkere verrassing!

Iedereen de beste wensen en een mooi 2026 🎄

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 19, 2025

Community team, hartelijk dank voor de heerlijke (Chocolade) verrassing en de persoonlijke wensen. Blij om te zien dat de naam XS4ALL nog rondwaart op de KPN burelen! Nogmaals fijn dagen gewenst allemaal 🙏 !

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 19, 2025

De werkweek is afgesloten en heb net een pakketje opgehaald van KPN uit Groningen. Op de bank met een kopje thee heb ik mijn doos open gemaakt.

Oude wijvenkoek… Chocolade… Heerlijk. Ik houd van lokale lekkernijen en zeker als ze uit een compleet andere regio komen. Dat wordt weer genieten.

Een persoonlijke kaart en iets persoonlijks in de doos. Ik vond het niet raar dat de doosjes afweken. Dat past namelijk bij de Community waar ook eens van het protocol wordt afgeweken en het niet alleen om de techniek en kille cijfers gaat. Waar tref je dat nog aan… Nou, bij KPN dus.

Ik scheef al eerder dat ik de puike sfeer, elkaar wat gunnen, in de Community waardeer. Laat dat ons ook in 2026 verbinden.

Bedankt KPN 💚

edit: heerlijke chocolade (ik kon het niet laten er eentje te snoepen)

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Wat was het een jaar en die is nog niet voorbij, met dank aan het team van de KPN community een mooie vaartocht mogen maken met Sail, in een week die heel heftig begon en nog iets pittiger werd de dag voor deze geweldige happening, eentje alsof die op het juiste moment er was.

Inmiddels heb ik ook een paar leuke percentjes mogen ophalen in de winkels, zowel in Amsterdam als Rotterdam iets gehaald, omdat ik voor mijn werk die dag in Rotterdam was. Zeg altijd maar dat ik met gevaar voor eigen leven door Rotterdam loop als Amsterdammer zijnde, maar dat is natuurlijk niet zo.

Ik lees wat over het Houweling Telecom Museum, nu dacht ik dat is niet zo dichtbij, maar afgelopen week was ik er al bijna bij een rondje lopen. Meestal ben ik er ook op dinsdag voor het werk, maar dit jaar niet meer, maar altijd leuk om even langs te lopen. Als het echt heel rustig is qua werk kan ik ook wel even snel binnen kijken.

Ik wil ook nogmaals enorm bedanken voor het vertrouwen van KPN dat ik met diverse dingen mag en kan mee testen, waarbij het doel is om dingen beter te maken dan ze zijn en te zorgen dat anderen niet de problemen ervaren die ik eventueel wel heb ervaren tijdens het testen.

De komende weken zal ik de periodes dat ik mijn schaapjes (lees kinderen) in huis heb hier uiteraard een hoop extra aandacht aan geven en KPN eventjes wat meer links laten liggen, of rechts. Zal het nog met KPN bespreken welke kant het wil liggen😉.

Mijn oproep is dan ook aan iedereen kijk even extra goed om naar je naasten en geniet van elkaar!

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 19, 2025

De community is een belangrijk medium voor klanten van KPN en dat al 15 jaar. Ik was geschokt door het overlijden van wjb. Veel te jong. Mooi dat door ​@Shyrin van KPN hier nog even terug aan gerefereerd is.

Voor een ieder fijne feestdagen en een goed oud en nieuw.

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • December 19, 2025

Wat leuk! Een lekker chocolaatje, met op de verpakking mijn naam haha 😜

Leuke kaart erbij geschreven Community Team.

Ik wens iedereen ook alvast fijne dagen toe. Geniet ervan en op naar een nieuw jaar 🥂

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 20, 2025

In mijn pakje zat naast een traditionele Oudewijven koek ook een bijzonder stukje chocolade. Het doosje is te mooi om open te maken. Dit zeggen de Groningers er zelf over:

Een smaakvol eerbetoon aan al het mooie erfgoed dat Groningen rijk is: de eeuwenoude borgen, kerken, hofjes, molens, en ga zo maar door. Stuk voor stuk olwieven om trots op te zijn.

Effe een rustmomentje in het diepe zuiden met een Groningse twist.

Ain plakje Olwief bai de leut is altied goud.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 20, 2025

Allemaal volledig verdiend! Geniet er van 😊

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 20, 2025

Wat leuk! Een lekker chocolaatje, met op de verpakking mijn naam haha 😜

Leuke kaart erbij geschreven Community Team.

Ik wens iedereen ook alvast fijne dagen toe. Geniet ervan en op naar een nieuw jaar 🥂

Haha, geweldig, echt speciaal voor jou dus, custommade!😁

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Spannend

• Gegevens

Gewicht: 2,88 kg
    Details: 41,5 x 16,6 x 61,5 cm

Daar past met zekerheid geen McLaren in. Ik heb al een lanceerplatvorm gebouwd om van thuis naar de naaste kroeg te springen, nu moet ik hem weer demonteren.

Er paste toch wel degelijk een McLaren racewagen in jouw pakketje 😏

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 22, 2025

Er paste toch wel degelijk een McLaren racewagen in jouw pakketje 😏

Ten eerste kan ik met de ding niet racen zonder extra aanpassing zoals jerrycan of accupack en ten tweede moet ik hem ook nog samen bouwen, het lukt duidelijk niet om met de racewagen op kerstvakantie te gaan. 🐌

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 22, 2025

Afgelopen vrijdag was mijn verhuisdag, maar was er ook een pakketje van de KPN-community bezorgd. Heel erg bedankt voor de lekkernij en super om zo’n persoonlijke boodschap te mogen lezen!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 22, 2025

Hopelijk is de verhuizing goed verlopen en zit je gebeiteld nu de kou definitief zijn intrede lijkt te gaan maken ​@XS4-Arjan 🙏🏻Geniet van de lekkernij en de nieuwe woning! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • December 24, 2025

Het was zeker een mooi jaar, en de verassing om erbij te mogen zijn Bij Sail.

Ik wens iedereen gezellige Kerstdagen en een gelukkkig en gezond 2026.

Een hartelijke groet vanuit Den Bosch en het mooie Serious Reqest op de markt.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • January 5, 2026

Wat een fijne reacties hebben we mogen ontvangen! Het doet ons ontzettend goed om te zien hoe betrokken onze community is 💚

We willen iedereen bedanken voor de lieve woorden, de hartelijke wensen, en de leuke reacties. Het was een plezier om chocolaatjes en een handgeschreven kaartje te mogen sturen aan een aantal van jullie! 

Namens het hele KPN Community team: nog de allerbeste en liefste wensen voor het nieuwe jaar! Een gezond en gelukkig 2026 toegewenst!