Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Live kijken en terugspoelen werkt nog steeds niet goed. (NPO1)En eigenlijk moet je ongeveer elke dag opnieuw opstarten om alle functies goed te kunnen gebruiken en het systeem een beetje snel te houden.......Wat hebben we een spijt van de overstap van de oude kastjes naar TV+. Zou geen enkel voordeel weten t.o.v. de oude setup.Alles gaat trager, menu/gids is traag, zappen is traag.Gids niet altijd even logisch (2x 'terug' is naar NPO1), op de home knop drukken kan je niet terug naar de zender waar naar je aan het kijken was.... Wat is wel een voordeel is is dat het goedkoper is maar dat is te merken ook. Had liever dat 10tje per maand over voor een beter systeem. Zo, frustratie er even uit. Lezen jullie mee KPN? Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]
Ervaar sinds vanmorgen haperend radio geluid via mijn tv ontvanger (stingray)UiItermate iri.Wat is hier aan te doen?Heb overigens alles al gedaan als oa modem uit stroom eraf en dan voor langere tijd.
Ik heb geen internet meer op mijn nieuwe mobiel Samsung Galaxy 15en kan dus niet bellen.De simkaart werkt niet meer op deze mobiel. Ik heb het uitgezet, maar kan deze ook niet meer opnieuw opstarten. Graag een reactie! Mijn mailadres:mailbetty40@gmail.com Groet, Betty Toonen
Sinds de laaste update ervaar ik bij het radio luisteren, welke zender dan ook, regelmatig een fractie van een seconde een onderbreking tijdens de uitzending.Ik heb alles al gestest, herstart, gereset, via MijnKPN de online oplosser doorgelopen, zonder resultaat.Nu maar een ‘klachten’-formulier ingestuurd.Regelmatig een onderbreking in het geluid maakt radio luisteren dan geen fijne activiteit @JanD. Aan het radiosignaal is met de update niet gewijzigd voor zo ver ik weet. Zou je een los topic hiervoor willen maken? Dan kunnen we samen met de Tv+ technici jouw probleem gaan oplossen. Zou je dan ook nog even als reminder willen aangeven hoe precies jouw aansluiting is qua geluid en wat en hoe de reset is uitgevoerd? Met zoveel mogelijk informatie, kan dit hopelijk dan ook weer snel worden opgelost. Bij deze gedaan @Jeroen van KPN Ik heb de glaskast minimaal 2 minuten van de stroom gehad, ik heb de V10-router herstart, ik heb de TV+-decoder herstart, ik heb de TV+decoder een fabrieksrese
Radio valt weg, steeds heel kort.niks veranderd, draait zo al lang zonder problemen.
sinds een paar dagen werken de stingray radio zenders niet meer via de interactieve TV. Ze vallen na een paar seconden even stil. Het is alleen met stingray (andere zenders zijn ok) en het is op al mijn ontvangers, heb de ontvanger al een keer geupdate maar dat maakt niet uit. iemand die dit herkent? Ik heb vorige week wel een modem update gehad
Dag allemaal, We zijn sinds kort overgestapt naar KPN glasvezel, wat eindelijk een mogelijkheid was.Daarvoor Ziggo abonnee geweest, gezien er dus geen glasvezel lag. Het volgende, bij Ziggo kon je bij een serie op kanalen zoals History of Discovery bij een programma seizoen terugkijken, Een voorbeeld, Wheeler dealers, als je dan op OK drukte kwamen er een aantal seizoenen te staan die je dan terugkon kijken. Ik vind deze optie niet terug op KPN, we hebben oa het extra pakket, opnemen pakket etc. Biedt KPN die niet aan? Het gekke is als ik via de KPN app TV op bijvoorbeeld Wheeler dealers druk kan ik wel een aantal afleveringen terugkijken. Kijk ik ergens niet goed? Moet ik ergens iets instellen? Of is het simpelweg tov Ziggo, geen optie? alvast bedankt, groet Richard
Ik kan alleen maar Nederland 1, 2 en 3 op mijn PC via KPN Interactieve TV zien sinds vandaag! Hetzelfde probleem als eens eerder gehad en toen was er een storing en werd het na een paar dagen pas verholpen. Nu geen storing zeggen ze, maar ik heb dit probleem nu weer. Ben ik de enige?
Volgens de KPN administratie de startdatum van mijn glasvezel abonnement is 24 okt 2024 maar dit klopt helemaal niet!!!Op de 24e kon ik mijn glasvezel verbinding niet aansluiten vanwege de glasvezel punt (witte kastje) geen signal had.Ik heb de klantenservice gebeld en ze stuurden me 6 dagen later een monteur dus op 30 oktober 2024, die dag begon mijn abonnement omdat die dag signal heb en niet de 24e.Op de "verkeerde" factuur staat startdatum 24 oktober t/m 23 november dus waarom?Ook in de contract staat : einde contract abonnement 23 oktober 2025 en niet 29 oktober 2025 hoe moet zijn????Volgens de klantenservice kan de factuurdatum en de contractdatum niet gewijzigd worden dus waarom niet?? Ik denk dat het is ONZIN.Ik hoop dat iemand hier mij helpt, anders ik ga gebruik maken van mijn 14 dagen bedenkt tijd en KPN abonnement opzeggen
beste medewerker, In het verleden huurde het Afrika Museum de bubker in Berg en Dal van KPN. Per 1 januari 2025 komt het Afrika Museum weer in eiegn handen en wij begrepen van de huidige huurder het Wereldmuseum dat de bunker niet langer gehuurd wordt en deze locatie niet meer beschikbaar is. Is dat juist? met vriendelijke groet, Carel Verdonschot Projectleider werkgroep "Toekomst Afrika Museum"
Kan ik het kastje ook via wifi laten communiceren?Nu heb ik het kastje bedraad aangesloten en via HDMI aan de TV aangesloten.
Lampjes van NT kastje Ethernet en Glas blijven knipperen
- Ik heb maar minder dan 10 Mbit.- De pc is aangesloten via een kabel.- De router is verschillende keren gereset (Experia Box_v10)- Alle kabels zijn gecontroleerd- De buren hebben ook maar max. 10 Mbit