Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
I would like to change the name on my invoice. My online profile is correct, but the invoice still come to the name of my husband.
Goedenmiddag. Sinds een week of 3 ervaar ik ongemak met tv kijken via de Itv app.Als ik de tv geheel uitschakel werkt het weer maar na een uur of 2 herhaald het zich en moet ik mn tv weer opnieuw opstarten. Alle andere stremming apps werken zonder enig probleem en mn modem is 5 meter verwijderd van de tv.
Wil je geen lid meer zijn van onze community? Jammer! Het beëindigen van je account kun je hier aanvragen en wordt verwerkt door één van de moderators. Let op:In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van de KPN Community en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*We kunnen er ook voor kiezen om jouw account te blokkeren, jouw profielgegevens te verwijderen en jouw gebruikersnaam te wijzigen in een niet herleidbare gebruikersnaam. *Uitzondering zijn activiteiten waarbij je handmatig je naam hebt toegevoegd. BronHet verzoek om je account te beëindigen, mag je hier in dit topic plaatsen. We streven ernaar om je verzoek binnen 3 werkdagen te verwerken.
Ik ben nu 2 weken overgestapt van de welbekende provider Zi…. Met koper naar KPN 1Gb glasvezel.LET WEL: ER IS NIETS VERANDERD BIJ MIJ IN HUIS, ALLEEN DE KPN APPARATUUR.ik kom van minimaal 600mbps met ziggo nu op nog geen 100mbps, WIFI EN bekabeld. Verbinding valt uit of super traag, iPhone haalt krap 11mbps maar ook MacBook en Windows pc halen krap 90mbps. Met OOKLA Speedtest, snap er niets van. Vanochtend met KPN medewerker gesproken, ze heeft alles met me doorgelopen zoals herstarten en resetten. Ik moest 2 uur wachten omdat het modem data moest laden…..nu 3 uur later geen enkele verbetering heb alles al 3-4 geprobeerd zoals herstarten, resetten naar fabrieksinstellingen, wifi verbeteraar, andere cat5 kabels tot 4 verschillende, kabels doorgemeten en alle contacten zijn verbonden………niets heeft geholpen, ik weet het ook niet meer maar baal enorm, als ik dit had geweten was ik niet geswitcht, ik werk thuis en dit is niet te doen zo.
Hallo,Aankomende vrijdag 8-11-2024 komt er een monteur langs om bij mij alles te installeren.Ik heb tijdens het bestellen van het abonnement gekozen voor een game console als welkomst cadeau.Ik weet dat ik pas 14 dagen na aansluiten van modem de voucher code krijg.Echter heb ik het abonnement gekozen voor de PS5.Is de PS5 nog voldoende op voorraad dat ik deze over 14 dagen zou kunnen bestellen? Groet,Björn Groot
Goedemiddag,Ik heb op de website gezocht naar iets wat mijn vraag zou kunnen beantwoorden, maar deze is te complex, helaas kan ik nergens schriftelijk mijn vraag kwijt, geen e-mail.Wij hebben al jaren naar redelijke tevredenheid een abonnement bij jullie, de diensten werkten gewoon redelijk goed, alleen is helaas al jaren het geval dat de wifi in huis heel traag werkte en er zelfs momenten mee stopte.Wij zijn al heel lang bezig met hierover steeds meldingen te maken, maar steeds werden we van het kastje naar de muur gestuurd en zelfs met het advies om sneller internet te gaan betalen.Vorige maand werd er door een oplettende collega van u eindelijk goed onderzoek gedaan en zij kwam erachter dat de snelheid veel te laag was, (2,8 waar het 50 moest zijn) en zij heeft direct actie ondernomen en een monteur gestuurd. Helaas was het toen nog niet helemaal opgelost en heeft vorige week een andere collega een volledige restart uitgevoerd en nu werkt de wifi fantastisch. Hulde aan deze collega’
Ik kan geen nieuwe apparaten koppelen binnen het wifi netwerk. E-reader, slimme lampen, etc. Hoe kan dit en wat is de oplossing?
Ik kan niet meer bellen dan krijg ik een geluid dat de telefoon niet in gebruik is. Ik kan wel gebeld worden. Contact gehad met kpn maar konden ook niet veel. Alles getest niets werkt. Zelfs een nieuwe vaste telefoon gekocht maar het probleem blijft. Nu gaan ze een nieuw experia box opsturen. Hopelijk lost dit het probleem op. Iemand ervaring mee? Of eventuele oplossing?
Goedemiddag, Sinds een aantal dagen lukt het niet meer om programma's terug te kijken via online tv kijken. Ik kan wel op de knop ‘terugkijken’ klikken, maar daarna wordt het programma niet gestart. Ik heb voor de zekerheid de modum uit en na een tijdje weer aangedaan. Daarna opnieuw ingelogd, maar dit heeft beide niet tot resultaat geleid. Kunt u mij verder helpen om dit probleem opgelost te krijgen?Alvast bedankt! Vriendelijke groet, Brenda Smid
We hebben een box 12 waar iedere dag de wifi spontaan voor 30sec tot 2 minuten wegvalt. Het is dus geen probleem van slechte wifi, normaliter is de wifi prima, maar het probleem is dat deze dus simpelweg 10x per dag volledig weg valt.ik heb alle opties al geprobeerd maar niets helpt, ik heb dus maar even met KPN gebeld, na 25 minuten maar mee gestopt, die beste mevr. wilde alleen maar dat ik superwifi punten zou aanschaffen, gaan we dus niet doen. Ik betaal nu (incl 2 mobiele abonnementen) €140.- in de maand en mag toch verwachten dat het werkt? Ik denk er nu dus maar over om over te stappen naar Odido of zo (scheelt ook nog eens €40.- per maand) als dit niet opgelost kan worden. Mijn idee is simpel, even de box 12 omruilen en zien of het probleem dan opgelost is, maar nee dat was/is onmogelijk volgens de mevr. van KPN.Dus als iemand iets weet graag, anders moet ik helaas naar meer dan 10 jaar toch overstappen.
Ik kan netflix niet krijgen.. melding storing. Gebeld. Ligt aan KPN,is de reactie.
Hallo ik ben ook net een nieuwe klant van kpndeze week alles aangesloten en ook al opnames gedaanik vind het zeer vreemd dat series van bbc niet via de app af te spelen valt rechten lijkt mij raar aangezien bij de concurrent wij hier geen last van hadik hoor graag wanneer dit mogelijk gemaakt wordt bij KPN APP