Overzicht houden, je abonnement wijzigen, hier vind je alle informatie over jouw persoonlijke KPN-omgeving
Recent actief
Wat er aan de hand is weet ik niet . Maar het is niet meer mogelijk dat ik kan inloggen op mijn KPN.
Beste, ik heb facturen nodig vanaf maart 2018, tot op vandaag 19 feb 2019. Gedetailleerd. Is dit mogelijk? Mvg, *Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Ik heb me ooit opgegeven voor KPN FON, maar er eigenlijk nooit gebruik van gemaakt. Inmiddels bestaat het KPN ID - zijn de inloggegevens daarvan in de plaats gekomen van FON? Zo nee, hoe kom ik de FON-inloggegevens te weten? Die ben ik al lang vergeten. De servicetool werkt niet, het voortgangsbalkje loopt vol tot vlak voor het eind en blijft dan steken. Dat helpt dus ook niet.
ik zoek de laatste 3 cijfers van m,n rekeningnummer
Paar keer opnieuw app geinstalllerd en werkt nog steeds niet. Krijg niet te zien wat Mn verbruik is. Admin: eigen topic voor je aangemaakt
Zowel mijn echtgenoot als ikzelf hebben een KPN ID. Aan zijn KPN ID zijn onze producten gekoppeld. Nu vraagt hij steeds of ik producten wil koppelen als ik Mijn KPN via de website of app opstart. Kan mijn KPN ID verwijderd worden? Ik kan inloggen met zijn wachtwoord. *Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hoi allemaal, Sinds een paar maanden kan ik via de computer (Windows10) niet meer inloggen op MijnKPN. https://mijn.kpn.com/#/producten Dit lees ik Overzicht Producten Service Profiel Producten KPN Compleet U bent compleet Bekijk hier uw voordelen Uw producten 06 Mobiel 06 Prepaid 06 Prepaid Thuis Product toevoegen Product verwijderenWilt u de gegevens van een product niet meer in MijnKPN zien? Dan kunt u deze ontkoppelen. Hiermee zegt u niet uw abonnement op.Ontkoppel product De telefoonnummers heb ik weggehaald. Zie ook verder geen plaatjes en/of kleurenIk kan dus via mijn computer niks meer aanpassen. Gelukkig kan dit wel via de app maar waar kan deze fout aan liggen? Cache heb ik al eens verwijderd. Via Microsoft Edge heb ik geen probleem maar die gebruik ik nooit, Mijn browser is Google Chrome. Voorheen heeft ie het altijd goed gedaan. Ben eens uitgelogd en weer ingelogd ook dat helpt niet. Het enige wat ie doet is de huidige mb's van mijn mobie
Ik zou graag mijn KPN ID en alle klantgegevens die jullie van mij hebben willen laten verwijderen, aangezien ik geen diensten van KPN meer heb. Zouden jullie dit voor mij kunnen doen?
Afgelopen weekend heb ik voor mijn dochters F en L een kleine abonnement afgesloten. Ze zijn alle twee toegevoegd aan KPN Compleet. Als ik een product koppelt dan zie ik dat zowel mijn mobiele nummer als het nummer van dochter F in het zelfde product blokje staan. Van dochter L staat het mobiele nummer wel in een apart product blokje. Als dochter F in haar mijnkpn app het product toevoegen, dan zie ik mijn gegevens niet meer. Dochter F ziet tevens mijn gegevens dan in haar app. Dit klopt niet.
Hallo, ik heb in het verleden een KPN ID aangemaakt voor mijn moeder, op dat moment had ik zelf geen KPN ID en heb ik mijn e-mailadres hiervoor gebruikt. Verleden maand ben ik zelf ook overgestapt van Ziggo naar KPN en moest ik een KPN ID aanmaken. Toen liep ik tegen het probleem op dat ik eigenlijk al een KPN ID had. Alleen is vanaf 2017 mijn moeder weer overgestapt naar een andere provider en is het KPN ID gewoon blijven bestaan. Inmiddels in mijn moeder overleden en probeer ik via de nabestaandendesk haar KPN ID te verwijderen zodat ik mijn eigen e-mailadres kan gaan gebruiken. Ik krijg te horen dat dit niet mogelijk is en dat na 6 maanden het KPN ID vanzelf wordt opgeheven. Dit lijkt mij sterk want mijn moeder was in 2017 al naar een andere provider gestapt en het KPN ID bestaat nog steeds. Waarom kan bij overlijden een KPN ID niet handmatig door iemand worden verwijderd? Ik vindt het best raar als iemand er niet meer is dat er dan een KPN ID blijft bestaan met een 0
Ik wil graag de naam en geboortedatum in mijn contract wijzigen . Deze staat nog op de naam van mij ex . Ik heb dit contract al meerdere jaren . Om de contract gegevens te wijzigen heb ik een kopie van haar id nodig . Deze wil ze niet geven . Zijn er andere manieren om de naam en geboortedatum in mijn contract te wijzigen ? Vanmiddag met de kpn klantenservice gebeld maar daar kwam ik ook niet verder mee .
Ik krijg geen overzicht meer van het verbruik van mijn mobiel. Hoe komt dat? *Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.