Stel je vraag over; thuisbellen, Voip, telefoonnummers, nummerbehoud, voicemail of je vaste telefoontoestel.
Recent actief
vanwege storing op de vaste telefoonlijn ( geluid zakt weg en voortdurend gekraak, draadloze telefoons gereset , geen goed resultaat. gisteren en vandaag geprobeerd om mbv de tools te vaste lijn te laten testen.Maar dat lukt niet. Krijg steeds de melding dat er iets is met javascript en wordt er dan uitgegooid. Dit gebeurd zowel op mijn iMac als via mijn iPhone. Moet ik nu speciaal een windowscomputer aanschaffen of ligt het gewoon aan KPN ? Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Vergeefs gezocht naar het tarief van KPN voor gebruik van de z.g. 'gratis' 00800 nummers. Let wel: 00 Bij 00800 nummers gaat het om Universal International Freephone Numbers (UIFN). Kan nergens terugvinden of dit daadwerkelijk gratis is, voor zowel vanaf een vaste lijn als een vanaf een mobieltje. Vroeger rekende KPN hiervoor wél kosten. Of dat nu nog zo is... ?
We kunnen in de overgang van ISDN naar MKB EEN gewoon drie weken niet bellen of gebeld worden. Maar vragen of klagen helpt niet, KPN reageert nergens niet. Helpt een andere orderregisseur misschien? Eentje die wel contact opneemt om een afspraak te maken, wel reageert op een vraag per email, wel kan uitleggen hoe het zet, wel terugbelt
Vanmiddag vaste telefoon aangevraagd voor de zaak maar ik krijg alleen maar ingesprek toon, volgens de verkoper zou het meteen werken. Modem ook al opnieuw opgestart. *Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Ik heb geprobeerd om mijn vaste telefoon te koppelen maar dat lukt niet omdat ik geen internet heb van KPN. Hoe kan ik mijn factuur inzien. Hoe vraag ik die anders aan per mail. In Mijn KPN lukt het dus niet
Hallo Forumleden, Ik wil op een vbaste telefoonlijn een tweede toestel gebruiken maar dit wil niet lukken, Het gaat om de DORO 347 secure daar hebben we er nu twee van maar als het tweede toestel aansluit heb ik daar geen kiestoon op, haal ik de stekker er van het eerste toestel eruit dan werkt het tweede toestel wel. Heeft dat te maken met aansliuitwaarde en hoe is dit op te lossen? mvg Bas Veerkamp
Eind December werd mijn moeder geconfronteerd met een niet werkende vaste telefoonverbinding. Zij woont in een verzorgingstehuis waar ook het alarm aangesloten is waarmee zij hulp bij verschillende zaken ( paniek, toilet etc. ) kan inroepen. Via mijn mobiele telefoon heb ik toen ( via een “tussen”nummer ja dat was inderdaad mijn fout ) eindelijk dan een aantal keren contact gehad met KPN die na 4 dagen het probleem dat door KPN veroorzaakt was opgelost. Nu is de rekening een 40 tal Euro”s hoger dan de normale kosten van 60 Euro per maand voor mijn mobiele telefoon. Nadat ik contact heb gehad met KPN deelde men mij mee dat deze kosten voor mijn rekening zijn omdat ik via het “ tussennummer “gebeld heb. Inderdaad is dit mijn fout MAAR noch mijn moeder noch ikzelf hebben de storing veroorzaakt. En zeker kunnen wij er niets aan doen dat de bereikbaarheid bij storingen , en dit was voor mijn moeder zeker wel een NOODgeval, in het weekend MEEER dan belabberd te noemen is. Als vaste klant