Met vragen over; beltegoed, opwaarderen, tarieven aanvragen extra tegoed, kan je hier terecht.
Recent actief
hallo, ik heb bundels gekocht voor bellen en internet, maar ik kan wel internetten maar niet bellen.. hoe kan dit?
Ik krijg mijn KPN Prepaid verificatiecode via Ziggo klopt dit.
Mijn zoon heeft een prepaid abonnement met als gsm nr. 06********. Hij heeft continu 4G. zodat zijn bel tegoed heel snel leeg is. Hoe kunnen we dit oplossen ???? vr Gr John v Herwaarden *Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.
Op 17 oktober heb ik een prepaid sim kaart besteld en betaald. Op de site staat voor 18.00 uur besteld volgende dag geleverd. Ik he. de kaart nog steeds niet. Bij KPN kunnen ze mij niet helpen en zeggen mij om maar naar de winkel te gaan. Ik moet daar 20 km voor rijden (een kaartje van 5 Euro). Daarom heb ik het nu juist via internet besteld. Als ik op mijn bestelling kijk zie ik mijn gegevens ingevuld met bestelnummer (...). Ik heb gelijk betaald, maar denk dat ik het kaartje nooit zal ontvangen . De service is erg slecht. *Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid*Admin: topic verplaatst naar juiste board*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Mijn moeder heeft vanochtend 15euro bijgeschreven. Niet gebruikt, en toch 14cent verdwenen.Hoe kan dit
Mij lukt het ook niet. Misschien via KPN naar een Telfort kaart nog niet goed gegaanAanwijzingen in winkel voor mij niet duidelijk. De afschrijving via IDEAL is wel in mijn bezit. Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
Prepaid app werkt niet. Ik heb een bundel voor mijn zoon aangeschaft en nu kan ik hem niet bellen als hij buiten speelt. Wanneer wordt dit opgelost? En wanneer ontvang ik mijn bundel?
weet de pukcode niet meer, het is prepaid kpn
Vanmorgen beltegoed gekocht via de KPN app met € 15 euro. Wel afgeschreven van de bank Maar nog altijd is mijn saldo niet bijgewerkt. Ook bellen naar *101# geeft aan dat mijn saldo nog steeds 0 is. Bundel gekocht via zelfde app. Die is wel zichtbaar. Kunt u mij verder helpen?*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Kan mijn automatisch opwaarderen ook uit worden gezet. Er wordt aangegeven dat je dit "makkelijk" aan kunt passen, maar ik kan nergens een koppeling vinden
Betalen met ideal ING app werkt niet, kan hierdoor mijn pincode niet wijzigen