Wil je meer weten over de Experiabox of heb je een vraag over installatie en gebruik? Stel ze hier.
Recent actief
Hello!I would like send back the router, but I haven’t got any email, and 1 week is already passed.Should I just send it back to this address?KPN RetourenAntwoordnummer 101192400 VB Alphen aan den Rijn  sincerelytibor toth
Ik kan niet inloggen via 192 of mijnmodem op de v10a. Kunnen jullie mij helpen.Â
Hi, my activation date was 2 days ago and i still cannot activate the internet package. I ve connected my KPN V12 modem to the telephone outlet. The power and wifi lights are green still but the internet light blinks. Could you help me with this problem?
Hoe kom ik aan een SIP code als fout code is <het is niet gelukt om je gegevens op te halen, we helpen je graag op een ander moment verder.De service tool werkt niet. (om SIP op te halen.
Ik heb een brief van Kpn , Bleiswijk, ontvangen. Daarin wordt gevraagd of ik de modem wil terugsturen.  De kenmerk van de brief: RMA2209140200999324. Ik begrijp de vraag niet van KPN. Zou u even antwoord geven?Â
Ik heb een experia box v10a en heb de 503 build. Ik zie hierin de wlan extra wifi speciaal voor domotica. Dat vind ik super en ik heb al mijn domotica vandaag omgehangen en dat gaat prima. Wat mij fefbasxf is dat ik nergens iets kan vinden als handleiding.. documentatie. Ik wou controleren of ik het goed gedaan heb maar de info ontbreekt. Over deze nieuwe update geeft google bijna 0nresultaten. Ook niet bij kpn zelf bij de handleidingen sectie. Waar kan ik info vinden of de handleiding voor deze update?
Ik kan op mijn Fritzbox 7590AX de telefoon niet instellen/toevoegen. Ik heb de gebruikersnaam opgevraagd via het sip-tool en een ww aangemaakt. Ik heb deze en het telefoonnummer op de fritz!box ingevuld. De verbinding wordt dan gecontroleerd en ik krijg daarna de foutmelding: De controle van de telefonie is niet geslaagd. Aanmelden bij telefonieaanbieder is niet geslaagd.Wie kan mij helpen.
Op onze V12 verdwijnt de wifi regelmatig. Spectrum gechecked. Modem.gereset en gereboot. Tools doorlopen. Ik kan via de KPN webpagina niet vinden hoe ik dit "prul" kan laten vervangen voor iets anders. Een eigen router en wifi is in de planning maar dan het liefst achter een fatsoenlijke bridge....
Vandaag heb ik een nieuwe glasvezel van Genexis geinstalleerd. Maar het connection (lampje) flikkert de hele tijd bij glasvezel en bij de modem de internet (lampje). De ethernetlamp van glasvezel is oranje. Hoe kan ik het oplossen zodat ik wifi heb?Â