Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik ervaar exact dit probleem.video hapert oftewel grijpt telkens 1 à 2 seconden terug, bloed irritant, eigenlijk niet te kijken zo. Het gebeurt ad random, maar wel heel veel, ook direct vanaf begin. Soms stopt de hele video gewoon helemaal , app reageert dan ook niet mee. Sluiten en opnieuw proberen is enige optie dan. Doorspoelen is ook lastig: app loopt ook dan vaak vast. zowel op iPad als iPhone (15 pro)Gewoon ‘live’ kijken gaat prima overigens.ios versie 17.6.1 iPad air 4th genapp versie 085001snelheid wifi Down 573 up 530 ( kan het niet aan liggen)met oude app, zelfde iPad nooit problemen gehad. Admin: afgesplitst en eigen vraag voor je topic gemaakt
Bij mij is het inmiddels ook al 14 dagen geleden, nog steeds niets binnen.Admin: afgesplitst & eigen topic voor de vraag aangemaakt
Het klopt toch niet dat we een oranje lampje maar moeten accepteren?Mijn beide boosters staan ruim binnen de 10 meter van het modem. Nóg dichterbij zetten betekent eigenlijk dat de dekking ook minder zal worden??? Wat hebben deze boosters dan nog voor zin?Ik kirjg ze ook niet meer op groen, terwijl dit tijdens de installatie mét monteur wel zo was! Al zet ik ze pal naast het modem??? Dat is niet het TOP wifi wat mij beloofd wordt….
Wij gaan binnenkort verhuizen naar een adres waar de huidige bewoners kpn glasvezel hebben.Als ik de verhuizing online invoer bij kpn dan zegt kpn, alles blijft hetzelfde.Dat lijkt mij sterk als er hogere snelheden bestaan en andere installatie items benodigd zijn.Klopt dat wel?groeten pe
Enkele weken geleden heb ik bij mijn zoon een bedrade SuperWifi 2 op de 1e verdieping geplaatst en hij is wat betreft het signaal op de 1e verdieping tevreden over het behaalde resultaat.Hij gebruikt in de woonkamer op de begane grond een V12 modem / router.Deze week heb ikzelf ook een SuperWifi 2 in mijn eigen KPN netwerk geplaatst maar dan i.c.m. een V10 modem / router. Daarbij viel mij op dat tijdens de installatie de Wifi op de V10 automatisch werd uitgeschakeld en dat lijkt normaal en zelf gewenst te zijn. Nu was ik vandaag bij mijn zoon en bij die gelegenheid constateerde ik dat de Wifi op de V12 modem / router nog gewoon in bedrijf was, althans zag ik op de modem / router nog de Wifi LED te branden. Dus schijnbaar is tijdens de installatie het Wifi signaal niet automatisch uitgeschakeld.Nu kan ik natuurlijk bij mijn volgende bezoek de Wifi handmatig via het Menu van de V12 uitschakelen maar vooraf wil ik eerst weten of dit inderdaad aan te bevelen is en wat dan eventuele vervolg
De mobiele hotspot maakt wel verbinding maar ik heb geen internet, althans niet op mijn macbook en koboreader. Wél op mijn ipad... wat gaat er mis?
HalloSinds enige dagen gaat zappen erg traag, en het TV+kastje schakelt steeds over van Multi naar Unicast, dit geld niet voor NPO1 t/m NPO3 , ook komt er steeds op ARD en ZDF ondertiteling.Ik heb een TV+ kastje, en een V10 internet modem, TV kastje is bedraad aangeslotenhoop op een goede oplossing
Mijn thuis abonnement liep tot 28-03-2017 en nu dus voor onbepaalde tijd (maandelijks opzegbaar). Nu wil ik verlengen maar ook direct wijzigen en daarbij gebruik maken van het “verlengcadeau” omdat ik mij weer voor een vaste periode vastleg aan KPN.Echter ik kan OF verlengen met “verlengcadeau” maar dan niet wijzigen OF wijzigen maar dan zonder “verlengcadeau”. Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen (en verlengen) met “verlengcadeau”?
KPN TV+ Box: Update oktober #1 2024TV+ Box launcher versie 1.166.1 Wat zit er in? Nieuwe uitgelichte films en series in het menu!In de update introduceren we een nieuwe functie waarmee we samen met partners zoals Pathé Thuis en Disney+ speciale films en series onder de aandacht brengen.Je zult in het menu van de secties Films en Series een nieuwe banner zien die meteen opvalt. Deze laat eerst een afbeelding zien van een uitgelichte film of serie en na 5 seconden begint de trailer automatisch.Je hebt dan de volgende opties:Bekijk of huur de film of serie door op de OK-knop te drukken Blader door andere uitgelichte films en series met de pijltjes naar links of rechts Bekijk het volledige aanbod door naar beneden te scrollen (pijltje naar beneden)Heb je in je toegankelijkheidsinstellingen ingesteld dat audio en video in het menu worden onderbroken? Dan zal deze banner voor jou niet zichtbaar zijn. Feedback op BerichtenWe hebben een paar handige verbeteringen toegevoegd aan de berichtenbo
Regelmatig alleen vage kleuren en wel normaal geluid. Na spanning van de ontvanger eraf halen en na 15 sec. weer aansluiten doorgaans weer normaal beeld. RARA. Wie heeft een idee wat dat kan zijn. Bedankt voor meedenken. Groeten..Romano.
KPN maakt de abonnees blij met filmbox in het basispakket. Het vreemde is dat ik op de TV filmbox niet terug kan vinden, niet in de gids , die gaat van zender 49 naar 58 en filmbox is 50. Wat gaat er niet goed?
Ja mensen / leden hier ben ik weer met betrekking tot de Moi Pro.Heb de Moi Pro (grotendeels ) aan het draaien , maar er ontbreekt nog 1 of 2 dingen. Misschien wel meer , maar dat weet ik nog niet .Daar kom ik vanzelf achter . Misschien valt het ook wel mee.Op de Moi Pro , en dat is een ( Streaming) apparaat ,daar zitten een aantal programma`s op of in .TVHeadend en DVBlast en Vdr. TvHeadend heb ik aan het draaien en krijg ik beeld mee .DvBlast wil nog niet zozeer.Hij probeert wel , maar geeft steeds een melding : kan het niet : renderen.Terwijl het signaal toch goed is. 100% om 70%.Kan ik in de Kpnbox 12 nog wat omzetten wat betreft Udp !? om het signaal te streamen naar de Pc / laptop. Alles zit wat Ip-adres wat bij elkaar ,wat ik kan zien in het Menu van de Kpnbox.Wie weet raad . En ja ; ik ben regelmatig bezig om de Moi Pro aan de praat te krijgen. Mvg
Goedemiddag, Ik kom erachter dat de download snelheid via de WIFI niet is wat het moet zijn en waar ik voor betaal.Ik heb abonnement Glasvezel 1Gbps en ik heb in de meterkast op 50 cm vanaf de experiabox V10 90mbps. 4 meter verder met een stenen muur er tussen nog maar 30mbps.Kunt u de waarden verklaren en hoe dit op te lossen?mvrgr JAB
Wij zitten gemiddeld 5 maanden per jaar in Spanje en het is niet mogelijk om de thuis opgenomen programma’s terug te kijken ,als je kijkt dat je 300€ door moet betalen omdat het niet mogelijk is om dit stop te zetten en dat je dan ook nog eens niet fatsoenlijk naar opnames kunt kijken is diep treurig is hier een oplossing voor of moet ik hiervoor naar een andere provider