Stel je vraag over; thuisbellen, Voip, telefoonnummers, nummerbehoud, voicemail of je vaste telefoontoestel.
Recent actief
s. We zijn blij dat de storing is opgelost. Helaas hebben we een probleem ervaren bij de communicatie over de storing. We hadden een telefoontje gemist. Dat bleek uit een sms'je. Prima. In het sms'je stond een aanwijzing hoe verder te handelen: 1. bel het opgegeven nr 2.voer de gegeven cijfercode in. 5. Kies optie 5. Ook goed. Waar ging het fout: Na het invoeren van de code herhaalde de robot de code en vroeg of dit de juiste code was en gaf aan op 1 te drukken als die juist was en op 2 als deze niet juist was. De code was juist en ik drukte op 1. De robot zei dat hij geen antwoord had ontvangen of dat het onjuist was en dat de verbinding werd verbroken. Dit proces heb ik verschillende keren herhaald. Steeds hetzelfde. Het proces verliep dus niet zoals in de sms was aangekondigd, bovendien leidde het niet tot resultaat. Zeer frustrerend!!! Ik acht dit ontoelaatbaar voor zo een gerenommeerd bedrijf als KPN. *Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Ik wil mijn vaste telefoon. Opzeggen zijn daar kosten aan verbonden zoja wat nee wat moet ik dan doen jullie nemen de telefoon niet op Heidy
Ik wil graag mijn vermelding in het telefoonboek verwijderen. Hoe gaat dit in zijn werk?
hoe kan ik automatische incasso aanzetten voor betalen van fakturen
Hallo, afgelopen nacht heeft mijn KPN Experia box type H220 de geest gegeven. Vanochtend geen internet en tv, alle lampjes op de modem waren uit. Modem een reset gegeven, andere stopcontacten geprobeerd maar alle lampjes blijven uit ongeacht wat ik doe. Nu had ik nog een oude Fritz!box liggen die iemand ooit bij het grofvuil hier gedumpt had. Internet en tv werken, maar telefonie krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar. Heb nog wel een hele oude ARV PSTN Experia box liggen, maar denk niet dat die veel meer kan betekenen dan de Fritz!box. Kan iemand mij helpen bij de instellingen, of wordt het toch echt tijd voor een nieuwe Experia box?
Ik kan vaste telefonie niet uit mijn pakket krijgen. Alleen een nieuwe abonnement afsluiten met extra kosten. Admin: eigen topic voor je aangemaakt
Wat kost het per minuut als ik met een vaste telefoon vanaf Nederland naar een vaste telefoon op Curaçao bel. *Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic.
Heb geen vaste telefoon meer i.v.m. abonnement mobiel bellen. Waarom kan ik mijn vaste telefoon niet opzeggen terwijl het me toch na 1 juli 2020 €2,- gaat kosten, dat is €24,- per jaar voor niets.
Bij een kennis van mij met een KPN glasvezel internet account ondervinden we zoals de titel aangeeft: Problemen KPN VOIP / SIP account met eigen gekozen apparatuur en software. - We maken gebruik van een DrayTek router, en functioneert incl. IPTV in routed mode. - M.b.t. VOIP is een Grandstream HT802 aangesloten, en maken gebruik van de informatie eerder aangereikt in het volgende onderwerp < HIER > (met dank aan @JorisV. ). Het KPN VOIP / SIP account wordt correct aangemeld. We ondervinden daarbij geen problemen voor inkomende gesprekken. Helaas wel voor uitgaande gesprekken met de Gransdstream aangesloten op de DrayTek router. Oproep naar buiten is niet mogelijk en wordt aan het begin reeds afgebroken. Veel hebben we zelf al onderzocht en uitgeprobeerd en veel uitgesloten waar het „NIET“ aan ligt. Alvorens in verdere details te treden willen we eerst nog even enkele alternatieven uitproberen. Daar gaat op dit moment eerst even de volgende vraag over. Bij de gegevens die KP