Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik kreeg vandaag een mail dat mijn 2e ontvanger wordt uitgeschakeld omdat ik een abonnement heb voor 1 ontvanger De 2e ontvanger is niet in gebruik Hoe voorkom ik dat de verkeerde ontvanger wordt uitgeschakeld?De 1e ontvanger zit keurig weggewerkt Hoor graag
Hoi.Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet. Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.
Beste ambtenaar. Ik heb op 14 september 2024 een Samsung mobiele telefoon met horlogeactie gekocht bij de KPN winkel in Amstelveen. Ik heb mijn telefoon op dinsdag 17 september ontvangen en ik kon me niet aanmelden voor de actie van Samsung omdat de actie op 15 september eindigde. Als mijn verkoopvriend mij had geïnformeerd, had ik de telefoon niet gekocht. Ik heb hem gekocht omdat het een telefoon was met een horlogeactie en de factuurdatum is overigens 16 september. Ik ben momenteel slachtoffer en hoe kunnen jullie mij hierbij helpen?
Hallo,Ik heb een sim-only mobiel abonnement van 5 GB. Door extra's van KPN heb ik echter de beschikking over 50 GB. Nu zie ik op de site dat de sim-only abonnementen met meer MB's goedkoper zijn dan wat ik nu betaal voor 5 GB. Als ik overstap op een ander abonnement, behoud ik dan mijn extra MB's of vervallen deze dan?
Als ik de pukcode invoert vraagt hij om een nieuwe code om te ontgrendelen voer deze dan in en dan wordt nogmaals gevraagd om deze in te voeren doe dat ook en dan komt er telkens de melding: als u nog x keer een onjuiste puk invoert wordt sim vergrendeld. Heb nu nog 5x te gaan . Wat doe ik verkeerd? Graag een oplossing hiervoor. Kees
Hallo, Zit in Duitsland met netgear Nighthawk M2 mifi router met KPN sim. In Luxemburg geen problemen. Nu in Duitsland geen internet meer. Router blijft naar netwerk zoeken en gedft boodschap; data connectikn is disconnected. Via kpn app is te zien dat ik nog voldoende MB's heb. Lijkt iets met APN instellingen? Opnieuw opstarten, gehele reset geven geen resultaat. Wie weet het verlossende antwoord?
Ik wil graag overstappen naar KPN Glasvezel maar begreep dat de standaard geleverde ExperiaBox geen uitschakelen van DHCP-server ondersteunt en/of KPN geen Bridged modus ondersteunt… echter zie ik wel in de berichten dat uitschakelen van DHCP mogelijk is in de instellingen..? Wat ik mij afvraag: stel ik bestel een FritzBox (die als router fungeert voor het inkomende glasvezelsignaal), dan zou ik hierop de DHCP kunnen UITschakelen…Daarachter wil ik een Protectli hardware Firewall (FW4C) aansluiten met daarop de pfSense software (die dus routerfunctie, DHCP, etc doet) die ik momenteel ook gebruik bij een andere provider (Ziggo). Heeft iemand specifiek ervaring met Protectli Hardware firewalls en KPN Glasvezel die wellicht tips kan geven? Ik heb meerdere youtubefilmpjes, fora, berichten etc gelezen en ben op de hoogte van de uitdagingen op het vlak van bv. TV-config, PPPoE, etc en dat ik de VLAN6 etc moet instellen op mijn eigen firewall.
Servicelampje modem V10 gaat zonder enige aanleiding naar oranje. Alle KPN-probleemoplossers zijn uitgeprobeerd. Zonder resultaat. Er zou een probleem zijn in de verbinding tussen de wijkcentrale en mijn huis. Na inloggen op het V10-modem blijkt, dat bij Status/DSL-link informatie de vdsl line 2 geen verbinding meer heeft. Alles van line 2 staat op nul. De internetsnelheid is dus nu gehalveerd. Dat blijkt ook uit de speedtest.Hoe is dit op te lossen?
De situate:Ik heb een SIM-only abbonement van KPN. Het nummer is overgegaan toen ik van Ziggo naar KPN overstapte. Nu log ik vandaag op MijnKPN in en zie ik ineens dat het nummer wat daar staat niet overeen komt met mijn daadwerkelijke nummer. Ik heb nooit een probleem gehad met bellen of gebeld worden. Twee vragen:Hoe kan hetgeen ik hierboven omschrijf? Ik zie dat ik mijn telefoonnummer aan kan passen in mijn profiel. Kan dit zonder consequenties?
KPN TV+ Box: Update september #2 2024TV+ Box launcher versie 1.163.0 Wat zit er in? Verder kijken bij je streaming dienstenMet deze update voegen we een tegelrij toe op het hoofdscherm: Verder kijken. Deze zal standaard op de derde rij staan. In deze tegelrij vind je series en films waarvan je een deel hebt bekeken. Het gaat hier om films en series van Disney+, HBO Max, Amazon Prime, Videoland en Viaplay. Zo kan je makkelijk verder gaan waar je was gebleven.Als je een van de series of films in de tegelrijk aanklikt kom je gelijk in die film of serie terecht.Gebruik je geen van deze apps, dan zal de tegelrij ook niet getoond worden. Gebruik je wel een of meer van deze apps, maar wil je de tegelrij toch niet zien? Je kunt hem via Startscherm aanpassen (onderaan het hoofdscherm) verbergen.We gaan de inhoud van deze tegelrij in de toekomst verder uitbreiden met eigen programma's vanuit Terugkijken en opnames. En hopelijk ook nog meer apps. Ondertiteling in tien talenVerder nieuw in deze up
Ook hier een grote bende na de nachtelijke modem update. Internet valt steeds weg op al mijn bedrade lijnen na een aantal minuten. Als ik mijn TP-link acces point uit de modem haal blijft internet wel online maar met de AP erin dus niet. Alles werkte perfect voor de update en nu lijkt het niet samen te werken. Is dit een scam update om ons superwifi2 aan te smeren….potverdorie al uren kwijt hier met een hoop gehannes en gereset. GroetenAdmin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Goedenavond, Vorige week heb ik Spotify family besteld. Tot op heden heb in twee mails ontvangen dat de bestelling goed doorgekomen is. Ik heb echter nog steeds geen mail ontvangen met een activatielink. Is dit normaal of gaat er ergens iets mis. Had verwacht dat dit meteen geregeld zou worden.Met vriendelijke groet, Mark
Vandaag na enkele mails ook een brief ontvangen van KPN. (Kenmerk:: 9095699376/II_056bL)Ik zou niet alle apparatuur hebben teruggestuurd. KPN schrijft wel mijn TV ontvanger, maar niet mijn modem ontvangen te hebben. Ik heb begin juli alles, inclusief modem, in de oorspronkelijke doos teruggestuurd naar het antwoordnummer.Ik weet niet wie die dozen openmaakt bij KPN, maar die mogen ze wel een brilletje geven. Hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, want verder heb ik hier niets meer van jullie.
Hallo, Net verhuisd van Ziggo naar KPN glasvezel 1 Gbps.Overgang leek erg soepel te gaan ware het niet dat een aantal apps het niet of tergend langzaam meer doen.Voor zover bekend zijn dat: weeronline/buienradar/F1TV/Viaplay en misschien nog meer, een berg anders apps doen het wel gewoon. Het gebeurt op al onze apparaten, mobiel, tablet, laptop, android tv (alles is android)Wat ik al gedaan heb, meerdere keren en in verschillende volgorde:-Wifi reset op alle apparaten-Glasvezelkastje uit/aan (10min uit)-Modem uit/aan (10 min uit)-Apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd Die zelfde apps doen het prima via 4G(kpn) en…...grappig genoeg als ik een vpn gebruik en b.v. naar Amsterdam “verhuis” dan werkt ook alles.Gek genoeg kan ik deze zelfde storing vaker vinden via Google, en ook al van een paar jaar terug dus het is niet nieuw.Soms helpt een reset van het glasvezelkastje maar nooit heb ik gelezen waaraan het nu precies lag.De oplossingen hierboven heb ik ook via google maar niets helpt,
Ik ben beheerder van een VVE in Haarlem en ik ben zelf ook klant al een aantal jaar een redelijk tevreden klant van de KPN. Wij hebben als VVE bestuur in 2022 toestemming gegeven voor het plaatsen van glasvezel en dat is allemaal goed verlopen.Onlangs wilde mijn buurman van de 2de etage van toch glasvezel en hebben wij daar als VVE bestuur daar apart ook toestemming voor gegeven. Er heeft GEEN schouw plaatsgevonden en bij mijn buurman is er een houtwerk lambrisering in huis, zodat de glasvezel hoger is aangelegd aan de gevel van het pand.De hoogwerker was ook niet gekomen en de monteurs zijn met een ladder gaan werken.Dit gebeurde op maandag 19 augustus jl.De witte kabelgoot is geplaatst en zou ook weer vervangen worden, die is niet vervangen maar weggehaald...en ik heb gezien dat de kabel tussen de twee panden is weggewerkt en er ook stuk steen van gevel af is. Het is absoluut geen fraai gezicht als je het vergelijkt met de andere aanleg aan de rechterkant van het pand (zie ook bijgev