Skip to main content

Feature requests KPN TV+ Box

Toon eerste bericht

905 reacties

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • 639 reacties
  • 5 april 2025
Rowi. schreef:

@Sebas14 waar jij Dolby schrijft bedoel je naar ik aanneem Dolby 5.1 niet Dolby Stereo?

Ik heb het inderdaad over Dolby 5.1.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2737 reacties
  • 13 april 2025

Volgens mij staat deze nog niet in de lijst:

Als ik een serie-opname heb ingepland, krijg ik deze terugkoppeling in beeld: ‘[naam serie] wordt opgenomen'.

Bij de gewone tv-ontvangers kreeg ik dan de melding dat dat seizoen wordt opgenomen. Dit is ooit op mijn verzoek geïmplementeerd. Kan dit ook bij TV+ gerealiseerd worden? Zou fijn zijn.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 14 april 2025

Neem ik mee, Katana. We willen nog wat dingen verbeteren rondom opnames, ik vermoed dat dit wel in dat straatje past.

• Topper
  • 11 reacties
  • 25 april 2025

Ik gebruik de TV+ app op mijn Android tablet om tv te kijken. Om van zender te wisselen heb ik gemerkt dat je zowel naar links als rechts op het scherm kunt swipen om resp. naar de vorige en volgende zender te gaan. Dat is wel heel makkelijk en logisch. Hij gebruikt daarbij echter niet mijn Favorieten zender lijst maar de algemene zender lijst met alle beschikbare zenders. En dat is helemaal niet logisch.

Zou je het swipen ook op de Favorieten lijst kunnen laten werken.

Ben

PeterG
Superuser
  • 61730 reacties
  • 25 april 2025

Hoi ​@BenGf 

Dit topic gaat over de TV+ BOX (DIW7022). Plaats je verzoek bijvoorbeeld bij (de laatste) product update voor de mobiele app.

Reageer