Wil je meer weten over de Experiabox of heb je een vraag over installatie en gebruik? Stel ze hier.
Recent actief
Experiabox v10A valt sinds 2 weken elke dag wel een aantal malen uit en start dan vanzelf weer op.Meerdere malen opnieuw opgestart ,apparatuur uitgezet maakt allemaal niets uit.Heeft jaren probleemloos gewerkt en er is ook niets veranderd wat apparaten betreft.
Ik ben sinds vandaag weer klant bij KPN voor mijn glasvezel verbinding.De Experiabox 12 uit het installatiepakket deed vreemd (reboots) dus de monteur heeft het modem vervangen. Maar het vervangende modem is een Experiabox 10.Is het mogelijk om als nieuwe klant alsnog een EB12 te ontvangen? Of is dit niet mogelijk? (of niet zinvol?)
Ik heb via ex telford een experia v8 modem, maar de tv loopt regelmatig vast Via manager die zegt vervang door kpn box 12, die heb ik nu aangevraagd.Maar nu lees ik dat de kpn box 12 niet werkt op de ex telford Kan ik nu de kpn box q2 wel of niet gebruiken ?
Goedenavond,Wij zijn net verhuisd en ik heb de box aangesloten. Alle lampjes zijn groen, behalve het lampje internet. Dat blijft rood. Ik heb geprobeerd om via de site het modem te laten resetten, maar dan loopt het op de site vast. Hoe kan ik dit oplossen?Gr. Niels
Hallo allemaal, Ik probeer meerdere apparaten (oa duux en rituals diffuser) te koppelen met mijn netwerk, maar dit lukt niet.Ik heb een extra wifi punt gemaakt van 2,4 Ghz, zoals al bij meerdere topic aangegeven, maar dan lukt het nog steeds niet.Heeft iemand een idee hoe mij dit gaat lukken of hoe ik dit kan oplossen?Ik sta nu namelijk op het punt om een andere provider te gaan zoeken, waarbij dit wat makkelijker gaat. Gr. Shanna
Hello!I would like send back the router, but I haven’t got any email, and 1 week is already passed.Should I just send it back to this address?KPN RetourenAntwoordnummer 101192400 VB Alphen aan den Rijn sincerelytibor toth
Ik kan niet inloggen via 192 of mijnmodem op de v10a. Kunnen jullie mij helpen.
Hi, my activation date was 2 days ago and i still cannot activate the internet package. I ve connected my KPN V12 modem to the telephone outlet. The power and wifi lights are green still but the internet light blinks. Could you help me with this problem?
Hoe kom ik aan een SIP code als fout code is <het is niet gelukt om je gegevens op te halen, we helpen je graag op een ander moment verder.De service tool werkt niet. (om SIP op te halen.
Ik heb een brief van Kpn , Bleiswijk, ontvangen. Daarin wordt gevraagd of ik de modem wil terugsturen. De kenmerk van de brief: RMA2209140200999324. Ik begrijp de vraag niet van KPN. Zou u even antwoord geven?