Stel je vraag over; thuisbellen, Voip, telefoonnummers, nummerbehoud, voicemail of je vaste telefoontoestel.
Recent actief
Bij ons sinds gisteren ook dat het vaste telefoon niet meer doet. Krijgen steeds bezettoon. Als wij overgezet zijn van koper naar glasvezel deed het vaste telefoon nog wel. Alles al geprobeerd. Helaas niks werkt. Kan mij iemand helpen. Zal fijn zijn als mijn vaste lijn het weer doet. Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
Kabel kapot door graafwerkzaamheden van enexis. Afspraak gemaakt, monteur niet op komen dagen
Bij mij in de schuur heb ik een Arizona 915 CP staan (basisstation) in huis heb ik een Arizona 815 CP (basisstation) staan, waar één handset op is aangemeld. Nu vroeg ik me af hoe ik mijn twee basisstations met elkaar kan laten verbinden, zodat ik ook tussen mijn twee basisstations intern kan bellen. Weet iemand hier een oplossing of antwoord op, volgens KPN (webcare) is het wel mogelijk om deze twee te verbinden, maar hoe dat moest wisten ze ook niet.
Wij zijn helaas overgestapt naar ziggo omdat er bij ons geen glasvezel is en voorlopig niet komt,en het internet is niet meer als 8mb nu hebben wij alleen een ander nummer gekregen maar wij hebben wel nummerbehoud aangevraagd Nu zegt ziggo dat zij dat niet kunnen regelen. wie kan mij hier een antwoord op geven. Gr Theo
Ik ben een nieuwe klant! Op 2 maart heb ik de orderbevestiging ontvangen voor de nieuwe aansluiting. De glasvezel kabel komt binnen in de meterkast, maar nog niet verder in het huis. Op 8 april komt de monteur bij ons glasvezel aansluiten wat volgens afspraak is. Echter ik krijg ook een mail binnen op 2 maart van de vorige leverancier dat vast bellen is beëindigd! ???? een maand geen vast bellen ???? Ik kan nog gebruik maken van vast bellen, maar hoe lang nog. Ik ging er vanuit dat het contract pas op 8 april ingaat wanneer de aansluiting is gerealiseerd en niet eerder. Gaat het contract dan toch al op 2 maart in en moet ik dan ook nog kosten betalen voor vast bellen terwijl dat niet gaat. Direct even een belletje gedaan naar Servicemedewerker KPN en zij vertelde dat KPN inderdaad een maand nodig had voor het porteren van een vast nummer. Ik vind dat niet normaal! Kan iemand mij vertellen of er een fout is gemaakt of dat dit gangbaar is bij een overstap? Ik kan nog terug naar de oude
Mijn nostalgische analoge PSTN KPN-aansluiting is sinds vandaag opeens dood, en als ik bel krijg ik een ingesprek-toon te horen. DSL-signaal van de buren van XS4ALL werkt overigens wel. Inmiddels heb ik de splitter al vervangen, en een monteur geregeld die de lijn morgen gaat inspecteren. Maar heeft iemand een idee wat er mis kan zijn? Ik neem sterk aan dat er buiten mijn huis iets speelt?
Graag wil ik weten hoeveel het scheelt als ik thuis bellen opzegd
Mijn moeder heeft in haar appartement nog een vaste KPN-lijn en in de kamer zit een tweede stopcontact wat niet wordt gebruikt. In de slaapkamer zit het hoofdtoestel. Nu heb ik uit de oude spullen van mijn vader (hij heeft 40 jaar bij de PTT gewerkt maar hij is er niet meer dus ik kan het niet meer vragen hoe het werkt) nog een Voxtone5 extra bel. Deze zou ik in de kamer willen zetten als een extra bel. Mijn moeder zet zo nu en dan zonder dat ze het door heeft de bel uit van de seniorentelefoon die ze heeft. Dsu als ik nu parallel een vaste bel aan kan sluiten die dus niet uitgezet kan worden blijft ze bereikbaar. Ik heb een telefoonstekker die in het stopcontact van de aansluiting kan maar kan er iemand mij uitleggen hoe ik deze aan moet sluiten. Ik heb de Voxtone nu met de rode en blauwe draad aangesloten op de stekker maar hij gaar niet over als er gebeld wordt. Of gaat dit niet werken op deze manier.