Stel je vraag over; thuisbellen, Voip, telefoonnummers, nummerbehoud, voicemail of je vaste telefoontoestel.
Recent actief
Informatie-brief over nieuwe prijzen Vaste Telefonie ontvangen d.d. 15.4.2019, waarin de verhoogde (privé) abonnementskosten per 1.7.2019 worden vermeld met de mededeling: "U kunt door deze veranderingen uw abonnement kosteloos wijzigen of opzeggen." In aansluiting op bovenstaande is het (55 jaar durende) abonnement "Vaste telefonie" opgezegd per 6/6 en uiteindelijk afgesloten per 27/6. Na de ontvangst van de eindfactuur d.d. 10/7 blijkt dat er een "afkoopsom" van € 35,34 moet worden betaald, hetgeen m.i. in tegenstelling is tot "kosteloos wijzigen of opzeggen" is, zoals dit wordt voorgespiegeld in de voormelde informatiebrief van 15.4.2019. Bij telefonische navraag draaide de KPN vertegenwoordiger voortdurend in de rondte zonder antwoord te geven op de vraag "waarom moet er een afkoopsom worden betaald?". Wie kan mij nu een zinnig antwoord geven waarom er een afkoopsom wel/niet moet worden betaald, en volgens welke voorwaarden? N.B. kosteloos opzeggen kan nooit worden gekoppeld aan 1
Nadat ik de V10A omruilde tegen een V10 werd ik na een tijdje geattendeerd op het feit dat mijn huistelefoon altijd naar voicemail liep en ik niet terugbelde.Enig zoekwerk leverde op dat de VOIP instellingen in de V10 niet juist konden zijn. Ik lees in de VOIP-status dat mijn (enige) telefoonnummer geregistreerd staat op SIP2 terwijl ik in de VOIP-binding zie, dat het modem was ingesteld op (telefoon1) SIP1 en telefoon 2 op SIP3. Daar wijzigde ik beide bindingen naar SIP2 zowel inkomend als uitgaand. Dat ging prima, de telefoon deed het weer. Ik kon bellen en werd ook gebeld. Dit alles was een paar maand terug...Binnen hangt een basisstation Chicago van KPN waarachter 2 Gigaset SL400 telefons.Uit mijn bindingslog van mijn NAS constateer ik dat op 10-10-2019 02:57 de LAN lijnen down gingen om een minuutje later weer op te komen. Blijkbaar werd dus toen het modem extern gereset.Nu heb ik de situatie, dat ik wel gebeld kan worden en ook zelf wel kan bellen, maar ik hoor niks. Ook geen ki
IK WORD GEBELD ,waarom moet IK BETALENAdmin: eigen topic gemaakt voor vraag, afgesplitst van topic
mijn telefoon doet niets ik denk dat mijn quatrovox 5 plus defect is er is geen storing
En hoe moet ik dat dan doen?
Ik kreeg een roemeens nummer op mijn telefoon en nam per ongeluk op en zei: hallo, de man zei in het roemeens iets terug, ik stopte gelijk, maar wat moet ik nu doen?
Ik heb hetzelfde probleem met de vaste telefoon kan wel ontvangen maar niet wegbellen. heb sinds 7-10-2019 experiabox V10a. Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Soms wordt ik gebeld, neem de telefoon op, meteen is de verbinding verbroken. Bel ik terug dan blijkt het nummer niet te staan. Wat zit daar achter? Zijn onderhoudsmonteurs aan het werk of probeert iemand te achterhalen of ik thuis ben?
Wie kan mijn vader helpen? Hij heeft nog nooit gebruikgemaakt van internet en gezien zijn leeftijd is dat ook niet meer haalbaar. Hij is dus voor vragen over zijn telefoon en digitenne abonnement volledig afhankelijk van de klantenservice. DIT GAAT NIET GOED, HELP!!!! Wat is er allemaal gebeurd : Mijn vader heeft (of liever gezegd had) telefoon en digitenne van KPN. Bij de omwisselactie van zijn oude digitenne kastje zijn de problemen begonnen. Hij werd hiervoor door de klantenservice naar een kpn winkel gestuurd. Kastje meegekregen, geregeld dacht hij. Tot na ongeveer een week alleen 1, 2 en 3 nog werkte. Klantenservice gebeld, activeren van het kastje kon niet. Om te 'helpen' is het abonnement van digitenne stopgezet. Het zou twee weken duren en mijn vader zou een kastje opgestuurd krijgen. Al die tijd geen televisie. Geplande bezorgdatum 2 augustus. Vandaag is het 2 augustus. Het beloofde digitenne kastje is niet bezorgd. Nog veel erger, zijn telefoonaansluiting is per vandaa
Hai. Ben al jaren klant bij jullie. Gebruik vaste lijn nooit gedaan. Wil graag stoppen vaste lijn tbv 1 euro per maand
.mijn vaste telefoon werkt ook niet meer maar nu wil ik via .mijn KPN doorschakelen van vast naar mobiel . maar kan dit nergens vinden Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt