Wil je meer weten over de Experiabox of heb je een vraag over installatie en gebruik? Stel ze hier.
Recent actief
Goede dag, mijn modem wil niet meer updaten en draait nog op oude software. Beveiliging maakt er meerdere meldingen van
misschien een hele simpele vraag, maar ik krijg gewoon nergens mijn antwoord gevonden. ik heb een pc zonder wifi en ik wil eigenlijk een kpn pod kopen en daaruit een kabel treken naar mijn pc. zodat ik niet een kabel door het hele huis hoef te trekken. is dit mogelijk met een kpn pod?
Ik will graag dat de IPv6 uit wordt gezet, hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
Inloggen lukt niet ook niet met hulp van de gerelaTEERDE TOPICS
Modem valt zeer vaak uit waardoor zowel tv, WiFi als telefoon uitvallen. Een nieuwe modem gekregen maar het probleem is er nog steeds. Wij hebben nu modem kpn box 12.Modem ook vaker gereset, mag helaas niks baten. We hebben geen wifi versterkers in huis maar dat is ook niet nodigÂ
Hallo,Ik weet niet wat in mijn situatie het beste is. Ik heb erg veel ICT ervaring maar niet op gebied van modems/routers. Wij hebben glasvezel van KPN en een Experiabox V10 H369A. Omdat de WiFi niet voldoende ontvangst had op zolder hebben we eerst gewerkt met 2 extenders van KPN en later vervangen met deze:2x UAP-AC-M van Unifi (Ubiquiti) 2.4Ghz : 300Mbps / 5Ghz : 867Mbps. 1 is geplaatst in de meterkast bij het modem, 1 is geplaatst op zolder. Beide via bedraad netwerk verbonden met Experiabox.Signaal van de WiFi is overal voldoende sterk en dat is het probleem dus niet. Ook biedt de software van Ubiquiti opties om de beste kanalen te kiezen in onze situatie.Op de tussenverdieping (huis bestaat uit begane grond, tussenverdieping, zolder) zijn 2 slaapkamers. Deze zijn niet aangesloten op bedraad netwerk. Doordat het huis vrij oud is en het ingewikkeld wordt om overal bedrading te krijgen is er alleen bedraad netwerk op de begane grond en via een niet gebruikt schoorsteenkanaal is er n
de kpn monteur heeft de naam Admin veranderd.als ik probeer in te loggen op de modem blijft Admin staan en kan die niet wijzigen.. vraag is dus kan ik het ergens anders wijzigen?
kan poort 50005 niet openen weet niet hoe het moet kan iemand mij helpen
Hoi ik wil graag 2,4 ghz instellen ipv 5 ghz hoe doe ik dit ?