Wil je meer weten over de Experiabox of heb je een vraag over installatie en gebruik? Stel ze hier.
Recent actief
I tried to log in into KPN box12 with admin password to switch off wifi 6 (my older devices can’t log in to wifi), but admin password doesn’t work. Tried all combinations including scanning the QR. Can you please advise. Thank you
Hallo, mijn adapter voor mijn internetverbinding/modem is kapot. Kan ik een nieuwe hier bestellen?mvgFrans HasselaarÂ
Na de mesh update van kpn box 12 geen mogelijk tot thuiswerken via VPN. Hierover geen duidelijke communicatie door KPN. Na telefonisch contact blijkt dit wel een bekend probleem te zijn. Oplossing is er nog niet en hoelang dit gaat duren weten ze niet, de medewerkster komt niet af met een adequate oplossing, wel vreemde voorstellen, de modem omruilen, zet de box maar terug in wifi 5, coulance vergoeding is niet mogelijk, ondanks het niet leveren van diensten. In een vage omschrijving staat inderdaad dat je de box kan terugzetten naar wifi 5, wellicht is dit een oplossing. Heel makkelijk zegt ze. Nu ben ik redelijk handig met ict maar voor de gemiddelde gebruiker is dit geen handige oplossing, en overigens klopt de werkbeschrijving niet. Uiteindelijk is het wel gelukt.Iets meer dan 1 jaar geleden ben ik binnen gehengeld door KPN. Na de start heb ik na enkele weken een geruime tijd, 2 weken ofzo, geen internet ontvangen, ergens in de buurt waar ik woon was het niet mogelijk kabeltjes aan
Hallo allen,ik heb hetzelfde voorkomende probleem met mijn laptop thuis. Ik werk via de wifi en sinds kort heb ik moeite om connectie te krijgen met diverse website.Ik heb ook al meerdere resets gedaan, maar het probleem blijft terugkomen.In andere berichten heb ik gelezen dat het aan het modem kan liggen.Wie kan mij helpen?Â
Ik heb KPN Klantenservice gebeld om te vragen hoe ik de firewall van V10 Experiobox uit kan zetten. Antwoord van de medewerkster was dat KPN deze dienst niet ondersteund? dat ik verder op KPN forum uit moet zoeken hoe dat kan? Dit is geen klant vriendelijke antwoord!!Wie kan mij helpen met het uitzetten (tijdelijk) van firewall bij Experiobos V10?Ik zie jullie reactie tegemoet.
Ik wil een Fritzbox 4060 installeren. Dit is een router, geen modem. Maar men zegt overal dat hij direct aan het NT-kastje aan te sluiten is. (NT-kastje noem je ook wel glasvezelmodem?) ok, maar dan? Ik heb een Experia V10 modem. Moet dat dan achter de 4060? om internet en tv en telefonie te krijgen? en hoe? NT-kastje - FB4060 WAN-poort - Experia V10 Wan-poort, of LAN-poort? Of moet de Experia er helemaal tussenuit? Hoe krijg je dan internet en tv en telefonie dat /info van kpn? Daar heb je toch de experia voor nodig? btw; ik wil de fritzbox aansluiten voor een upgrade van wifi en internet snelheid en de mogelijkheid om vd fritzbox een nas te maken in het netwerk.
Wireless lampje brand niet op experia box v10 en de WiFi versterkers branden ook rood. Voor de rest wel WiFi.
Ik heb 2 tv kastjes omgeruild een daarvan was niet geactiveerd, dus beloofd kpn een ander te sturen. Niet aangekomen is kwijt en wordt uitgezocht. Inmiddels wacht ik al 14 dagen nog steeds niets gehoord van KPN. Krijg ook geen ander kastje moet eerst uitgezocht worden. Dat kan ik begrijpen maar ondertussen zou je als langdurige klant best wel een ander kastje kunnen krijgen. Kan geen service vinden die hier over gaat? Help aub