Wil je meer weten over de Experiabox of heb je een vraag over installatie en gebruik? Stel ze hier.
Recent actief
Ik heb een aantal items in mijn Network map staan (KPN Box12).Enkele van deze items gebruik ik niet meer, en wil deze dan ook verwijderen uit de Network .Dit lukt me niet. Ik kom wel in de Network map, maar een overbodig item verwijderen lukt me niet.Kan ieimand mij helpen??
Hallo ik ben al heel veel jaar klant bij KPN nu zie ik dat er nieuwe apperatuur is: Modem : KPNBox 12 Tv ontvanger : Broadcom 72604B0 Devolo's : DVS 1200Wanneer kom ik voor vervanging van mijn apperatuur in aanmerking?? Met vriendelijke groet, Bob Bustraan.
Help, Experiabox V10 heeft ineens de datum van 1970..… Na telefonisch contact met de klantenservice is er een hard reset uitgevoerd. Het heeft het even gedaan, maar dat was het dan ook.....Wat nu? admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid
Vandaag kwam ik er achter dat mijn wachtwoord naar default gereset was en dat de web-interface van het modem veranderd is. Blijkbaar vanwege update SGEJ10000448?Het is nu niet meer mogelijk om de Wifi netwerknaam en password aan te passen via de web-interface. Waarom worden zulke elementaire zaken met updates verwijderd? De web interface heeft weinig nut zo.
@Bart_Z modem harde reset gegeven, kan nog steeds geen verbinding maken met de wifi manager. (Versie is nu 312 dus ik denk dat de rollback ook niet meer nodig is) Moet ik een nieuw topic voor de verbindingsproblemen openen? Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)
Ik wil mijn Siemens apparatuur in de app home-connect koppelen aan WiFi maar hiervoor is 2.4 ghz. Nodig. Op de router experiabox V10 is deze niet apart in te stellen. Nu lees ik dat er een update is waar dat wel mogelijk is? Hartstikke zonde dat gloednieuwe apparatuur niet op WiFi kan.
Hallo. van deze service van kpn heb ik dus ook last van. is er een manier om mijn modem helemaal te resetten, zonder dat mijn gegevens automatisch weer terug komen?groetjes ErwinAdmin: eigen topic voor je bericht aangemaakt [oorspronkelijke topic]
Aangezien ik deze fout nergens terug heb kunnen vinden post ik hem even.De modem hier heeft een portforward er instaan voor een Minecraft server.Deze is bereikbaar na een modem herstart. Hoe lang deze poort beschikbaar blijft wisselt iedere keer.Mensen die verbonden zijn met de server kunnen deze blijven gebruiken echter mensen die willen verbinden krijgen een melding dat de server niet beschikbaar is.De internet verbinding en wifi op het modem werken verder wel stabiel en goed.Het modem is al eens volledig gereset hierna heb ik de instellingen terug gezet met de hand.Echter 30 min hierna had men alweer problemen met inloggen op de server.Ik heb hier een Experiabox V10a staan met firmware v5.00.53 build498-owlHeeft iemand dit probleem eerder meegemaakt of is hier een oplossing voor? De modem 3x op een avond herstarten is namelijk niet echt een optie.
Ik wil mijn modem KPN Experian V10 aan de muur hangen.waar kan ikdat bestellen?Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid