Stel hier je vragen over KPN webmail, Outlook, POP3, SMTP, IMAP, mail instellingen en KPN Cloud.
Recent actief
Hoe kan ik mijn huidige mailaccount: .....@onsbrabantnet.nl op (laten) heffen?
Goedendag, Jaren geleden was ik betaald lid van clubs van hetnet en had daar een hetnet adres. Ik heb een website en alle tools waren daaraan verbonden. Toen clubs opgeheven werd, raakte ik ook m’n hetnet adres kwijt en kon ik er niet meer inkomen. Dit ontdekte ik pas later en heb er toen langdurig contact over gehad met een duur betaald nummer. Nu ik wat verder ben, schijnt er zoveel aan dat adres gekoppeld te zijn, dat ik nergens meer in kan. M’n grote hoeveelheid iPod muziek die ik kocht via iTunes, m’n Paypal etc etc. Kan ik mijn adres nog terug krijgen, want ben enorm gedupeerd! *afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Iemand met een wxs.nl alias adres schijnt gebeld te zijn dat het domein WXS.NL door KPN wordt afgesloten? Ik heb een kpnmail.nl adres en gebruik @wxs.nl als een alias Dat is lekker kort, en ik wil het graag behouden. Ik hoop dat ik het afschaffen verkeerd heb begrepen?
Dag, het invullen van adressen, onderwerpen in KPN Webmail werkt ontzettend traag. Ook als je het onderwerp in wilt vullen, dan blijft de cursor vaak staan in de adresbalk en vult die verder in... Het invullen van meerdere adressen gaat erg traag. Ik moet steeds wachten totdat de cursor weer gaat knipperen. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik kreeg de laatste de tijd op mijn prive account de melding 'serveridentiteit niet gecontroleerd'. Ik heb de instellingen aangepast. Echter nu kan ik geen email via mijn beide accountant versturen via de Ipad. Wie kan mij helpen?
waarom kan ik niet in mijn mail komen heb alle ww geprobeert maar hij pakt hem niet *Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Ik heb een account aangemaakt in mail van windows 10, volgens de handleiding op kpn.com. Inkomende mail gaat goed, maar een mail verzenden lukt niet. Aanwijzingen op internet en op forum werken niet of zijn niet terug te vinden. Ik heb een @onsbrabantnet.nl mailadres.
Hallo, ik heb een KPN webmail planet adres, Maar ik heb geen toegang meer. Nieuw wachtwoord aanvragen lukt niet. Is een soort vicieuze cirkel. Wil de moderator mij beantwoorden en eventueel een brief sturen met een een nieuw wachtwoord? De gegevens van de e-mail Addres kan ik niet in mijn KPN terug vinden. omdat het een e-mail only adres is. Dank
Sinds 2 weken ben ik op de camping, ik maak gebruik van een WIFI-spot. Sindsdien ontvang ik geen spam-mail meer in mijn kpnplanet-mailbox terwijl ik thuis dagelijks minimaal 6 spam-mails ontvang. Hoe is dit mogelijk, wie kan mij hier antwoord op geven? (wel lekker relaxed, hoor)