Stel hier je vragen over KPN webmail, Outlook, POP3, SMTP, IMAP, mail instellingen en KPN Cloud.
Recent actief
Normaal werkt mijn apple mail (planet e-mail adres) goed. Indien ik alle programma's (ook mail) afsluit en mijn Mac op sluimer zet kan ik na het opnieuw starten (na een dag) geen mail meer verzenden of ontvangen. De internet verbinding is oke want Safari of Google Chrome werken gewoon wel en Systeemvoorkeuren geeft aan dat ik een internet verbinding heb. In mail krijg ik de volgende melding : "Er is mogelijk een probleem met de e-mailserver of het netwerk. Controleer de instellingen voor de account 'Planet' of probeer het opnieuw. De server heeft een fout geretourneerd: De verbinding met de host 'pop.kpnmail.nl' op poort 995 is mislukt." Na herstart van de iMac werkt de mail weer. Ik gebruik op mijn Mac dezelfde instelling als op mijn iPhone en iPad.
Als webmaster van onze verenigingssite (webmaster@vriendennsm.nl) heb ik gisteren een grote fout gemaakt: ik heb een adreslijst gebruikt die niet aan alle eisen voldeed. Na ontdekking van de fout heb ik die lijst onmiddellijk verwijderd in cPanel en vernietigd. Echter alle mail die ik nu als webmaster verzend naar KPN klanten wordt als spam aangemerkt: "SMTP error from remote mail server after pipelined end of data: 550 5.0.0 Mail rejected." Dit geldt kennelijk alleen voor de KPN server(s). Hoe kom ik weer op de witte lijst? [N.B. Mail die ik als KPN klant verzend komt gewoon bij iedereen aan.]
Door een computer crash, kon ik mijn oude emails niet meer inzien, sterker nog ik weet mijn wachtwoord niet meer. Derhalve heb ik telefonisch een nieuw email adres aangemaakt, eindigend op kpnmail.nl. Voorgaande jaren maakte ik altijd gebruik van mijn email adres eindigend op planet.nl. Aangezien dit adres bij iedereen bekend is, wil ik gebruik blijven maken van mijn oude email adres. Kunt u controleren of mijn oude adres nog bekend is, geactiveerd is, en hoe ik dan een wachtwoord reset kan doen. Ik hoor graag z.sm. van u.
Ik ben sinds vandaag nieuw bij KPN. Nu heb ik een email adres gekregen. Nu wil ik een wachtwoord daarvoor instellen. In de welkomstbrief staan dat ik naar mijnkpn moet gaan en vervolgens naar instellingen. Als ik inlog op mijnkpn zie ik geen instellingen staan. Mijn vraag is nu: Hoe stel ik een wachtwoord in voor mijn emailadres om een mailbox aan te maken? En ook meerdere emailadressen kan aanmaken.
PER 1 JUNI OPGEZEGD BIJ ZIGGO WIL NU EEN KPN EMAIL AANMAKEN HEB ER AL OVER GETELEFONEERD GA VERHUIZEN aangevraagd voorlopig alleen email adres voor voorlopig adres waar al internet is later als nieuw blijvend adres bekend is alles van KPN t.v. vaste telefoon internet en mobile telefoon mobile heb ik al van KPN op de heeze 8 Helmond als voorlopig adres heb nu nog email van ZIGGO tot 1 juni
spam komt wel binnen, alle reguliere mail is sinds enige weken niet meer zichtbaar. In eerste instantie gedacht weinig binnengekomen mail nu er achter dat we mail missen. Betreft mail naar kpnmail account en onderliggende planet account. Iemand die dit herkent?
Hoe kan ik een alias email adres aanmaken binnen Windows Live Mail? Graag de procedure / stappen aangeven.
Ik heb onlangs per ongeluk een alias email- account verwijderd. Ik wil die weer activeren, maar krijg dan de opmerking, dat die al bestaat (is begrijpelijk). Hoe krijg ik hem weer terug?
Heb mijn oude email adres nodig om een account te herstellen. het was wac.vonk@kpnplanet.nl