Stel hier je vragen over KPN webmail, Outlook, POP3, SMTP, IMAP, mail instellingen en KPN Cloud.
Recent actief
bij het versturen van mail geeft hij aan dat relaying niet is toegestaan.
Vanmorgen ineens problemen met incredimail. Ik dacht wachtwoord moet gewijzigd, want hij gaf invalid password aan. Bij KPN ID wachtwoord gewijzigd en dat gebruikt als wachtwoord van incredimail. Helpt niets. Ik weet het wachtwoord van incredimail niet meer / of is er geen wachtwoord van incredimail? Dus: ik kan niets ontvangen of versturen. Ik zie de mails wel op telefoon en op kpn webmail maar in incredimail allemaal mappen. Ik ben heel bang als ik incredimail verwijder en opnieuw op start ik alles kwijt ben... Idee om back up te maken. Dus: want moet ik doen om incredimail weer te laten versturen/ontvangen? Een nieuwe identity aanmaken op incredimail? Hoe dan? KPN gebeld maar de man aan de telefoon had nooit van incredimail gehoord...
Omdat ik heel veel spam op mijn primair e-mailadres krijg wil ik mijn primair e-mailadres wijzigen. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dat kan doen. Ik gebruik het e-mailadres nooit dus zou een andere mogelijkheid kunnen zijn om het e-mailadres volledig af te sluiten. Maar ook hierover kan ik niets vinden. Wie kan mij helpen?
Ik heb hetzelfde probleem alleen kan ik de wachtwoorden niet achterhalen. Wat moet ik doen? *afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
@Pavel, what was the solution to your problem? I have the same thing Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Dit is mijn laatste poging om een antwoord te krijgen op een vraag. De Chat-dienst, KPN Klantenservice op 0800, Abuse-afdeling KPN, KPN-winkel en hun telefonische ondersteuning hebben de moed opgegeven of zijn niet bereid te antwoorden.. Het probleem: T.b.v. onze vereniging moet ik af en toe informatie doorspelen naar de leden. De E-mail met eventuele bijlagen komen vanuit een algemeen gebruikt programma van de NBB of vanuit het mail account van de secretaris met PDF of Word bijlagen. Ik wil graag begrip opbrengen voor de provider die SPAM probeert tegen te gaan. Een grens van 10 mailtjes met een bijlage van maar 275k is echter onwerkbaar. (Daarna werd mijn account onaangekondigd geblokkeerd.) Service op 0800 heeft geweldig geholpen 😂 door mijn Outlook account te verwijderen (Ik had immers nog Webmail en ook nog een Gmail account) tot de door hen ingeschakelde TD mij binnen 24 uur zou helpen!!!! Dat alle adressen nu ook weg waren uit het bestand kwam niet bij de "helper" op.
Ik heb e-mailprogramma Windows Live 2012. Ik heb net een abonnement op KPN en wil mijn e-mailaccount opvoeren. Kan dit nog onder dit programma?
Hallo allen, Ik heb outlook 16 en wil graag dit gaan gebruiken op een laptop met windows 8.1 Ik wil gebruik maken van imap. Ik volg de instellingen van kpn maar krijg steeds de melding of te wel we can not connect to the outgoing SMTP server using the specified encryption method....... De instellingen zijn als volgt inkomende server imap.kpnmai.nl poort 993 sleutel SLS/TLS uitgaande e-mail server smtp.kpnmail.nl poort 587 sleutel SLS / TLS alle andere sleutels werken ook niet Wat doe ik fout? groet Frank
Ik heb een verzoek aan een moderator om een tweetal email aliassen te verplaatsen. Toen ik jaren geleden mijn email heb ingericht, was het maximum 5 adressen per mailbox. Tegenwoordig is het maximum 11 adressen per mailbox, dus ik wil e.e.a. samenvoegen. Mijn profiel is ingevuld met in het veld persoonlijke opmerkingen de betreffende aliassen en mailbox accounts. Ik hoor graag of dit mogelijk is, zie dit verzoek vaker voorbij komen.
Hallo, ik heb een iMac, iPad en iPhone XR, op mijn iPhone XR gebruik ik imap en wil dat ook op mijn iMac en iPad gaan gebruiken zodat de mail gekoppeld wordt. mijn vraag is nu, ik wil uiteraard hetzelfde e-mail adres gebruiken, maar als ik imap heb ingesteld op mijn imac en het pop3 account dan wil verwijderen, krijg ik onderstaande melding. Alle items in dit account worden verwijderd van uw computer. Eventuele kopieën van berichten of andere items die u op de e-mailserver hebt staan, worden hierdoor niet beïnvloed. betekent dit dat dan alle mail die ik in verschillende submappen op mijn iMac heb staan worden verwijdert ??? en synchroniseert de imap instellingen ook de mappen structuur naar de iPhone en iPad?? hopende op wat hulp en uitleg Groeten Bert
Ik word gek van de dagelijkse SPAM. Wat mij opvalt is dat ze allemaal eindigen op .be kan ik het spamfilter zo instellen dat alle mails met .be worden geweerd ? Ik gebruik zowel outlook expres als webmail. In outlook staat alles op de hoogste beveiliging. *Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid