Wil je meer weten over de Experiabox of heb je een vraag over installatie en gebruik? Stel ze hier.
Recent actief
Ik heb problemen met de WiFi , na een controle geeft men aan dat ik een nieuwe modem kan aanvragen . Als ik dat doe , blijven dan de gegevens en inloggen hetzelfde of moet dan alles opnieuw worden aangepast ?
In de nacht van 9-10 september deze update ontvangen. Nadat ik mijn oorspronkelijke instellingen voor o.a. gereserveerde IP adressen, poort bindingen en DynDNS weer terug had gezet (niets was overgenomen) de router met Herstart dit apparaat (en dus NIET: Reset dit apparaat) opnieuw opgestart. Het resultaat: alle zelfgemaakte instellingen weer verloren, inclusief mijn niet standaard wachtwoord.Dit nogmaals geprobeerd: hetzelfde resultaat (alleen in sommige Wi-Fi instellingen blijft er iets staan).Daarna WEL een Reset dit apparaat uitgevoerd vanuit het web interface, met (uiteraard) als resultaat dat de meeste instellingen (afgezien van een paar Wi-Fi) weer verdwenen zijn. Mijn eigen instellingen opnieuw terug gezet en daarna een Herstart dit apparaat. En alles is weer verdwenen!Ook een reset op de box zelf, of het tijdelijk spanningsloos maken van de box leveren geen verbetering op. Na elke herstart verdwijnen mijn zelfgemaakte instellingen. De herstart zelf lijkt vrij lang (vele minut
Zoekende voor een modem alternatief voor de Experiabox 10v, zonder wifi (RF) transmitter.Voor kabel internet, vaste telefonie, en 2 interactieve tv. Aanbod op de markt is nihil. Looking for a modem alternative to the Experiabox 10v, without wifi (RF) transmitter. For cable, landline telephone, and 2 interactive television sets. Choices on the market are almost nonexistant. Motorola MB7621 (a standard cable modem with no Wi-Fi functionality).DOCSIS Cable Modems (non-Wi-Fi versions)ARRIS SURFboard SB6183 (no Wi-Fi or RF transmitter)Nokia G-010G-P (fiber optic modem without Wi-Fi)Modems (no-wifi).
Deze week is mij een modem update uitgevoerd. Helaas lijkt nu ftp niet meer te werken. Blijkbaar zijn de firewall regels bij de update aangepast. Helaas staat dat nergens vermeld.Volgens het artikel Modems met KPN Software: Firewall instellingen | KPN Community moet ik inloggen op de V10 modem om de firewall instellingen weer goed te zetten. Ik kan echter via mijnmodem.kpn niet in de modem komen. Ik heb het wachtwoord nooit aangepast. Op de modem zit ook geen sticker met een wachtwoord. Het wachtwoord veld leeg laten of inloggen met het standaard wachtwoord "inloggen@V10” werkt ook niet. Is nu echt de enige mogelijkheid om een volledige reset van de modem uit te voeren (wat is dan het wachtwoord na reset ?) of kan KPN op afstand het wachtwoord aanpassen?
Hello there, I already contacted you about my question and send a parcel to the address you gave me but it returned and said the address is valid. I even needed to pay extra for the return… Any ideas what I should do now?Also I don’t have the parcel you send to me as I already moved out of my flat.kind regards Anna Admin: removed private information
Vandaag kpn geïnstalleerd box 12b. Maar nu problemen met het verbinden van onze panasonic airco units. Ik heb in de router extra wifi aangezet met 2.4 Ghz en daar de mobiel op gezet. Helaas zonder resultaat. De units worden niet gezien. Nu al spijt dat ik weg ben gegaan bij Ziggo. Daar was het met 2 minuten klaar.
WIFI led knippert continu is dit normaal of is er een probleem