Stel hier je vragen over KPN webmail, Outlook, POP3, SMTP, IMAP, mail instellingen en KPN Cloud.
Recent actief
Sinds gisterochtend kan ik geen email meer verzenden. Deze blijven in het postvak 'Uit' vastzitten. De aanwijzingen op de KPN site om de server instellingen te wijzigen bieden geen soelaas omdat mijn PC dan met een error melding komt
we hebben héél lang geleden een "hetnet" email adres gehad hoe kan ik mijn oude emails weer inzien / terughalen / bekijken ?
Hou ontkoppel ik het primaire e-mail adres. Dit adres is niet in mijn beheer maar van mijn ex-partner en hoort dus eigenlijk niet bij mijn abonnement.
Ik wil graag mijn 2e emailaccount toevoegen aan outlook 2019. Het probleem is dat ik een foutmelding krijg en dat de imap gegevens onjuist zijn, deze zijn behalve het mailadres gelijk aan de 1e account. Wie weet hoe dit is op te lossen ?
Ik heb een hoofdmailadres, die ik niet gebruik. Ik heb twee mailadressen extra aangemaakt voor mijzelf en mijn vrouw. Probleem is nu, dat elke inkomende mail binnenkomt bij mij en op het mailadres van mijn vrouw. Waar gaat er iets mis?
Waarom kan ik mail niet doorsturen naar een of meerdere andere ontvangers. Dit kan alleen als ik thuis ben.
heb kpnmail account met mijn hele naam wil dit veranderen
Al jaren heb ik een emailadres hetnet.nl , ineens lukt het niet meer om in te loggen. Nergens kan ik vinden hoe een nieuw wachtwoord aan te maken. De diverse apparaten geven aan dat je niet verbonden bent met het eigen netwerk. Hoe kom ik hier weer in ? Thx Liesbeth
krijg melding mijn kpn account is verouderd. *Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.