Stel hier je vragen over KPN webmail, Outlook, POP3, SMTP, IMAP, mail instellingen en KPN Cloud.
Recent actief
Ik maak gebruik van hetnet en stuur de berichten door via IMAP naar outlook op mijn PC en mijn mobiel. Nu blijkt dat er sinds enekele maanden berichten van vertrouwde afzenders in de unwanted map op de hetnet webmail terechtkomen. In outlook heb ik geen unwanted map dus ik zie de berichten niet verschijnen. Ik heb het idee dat deze map pas sinds enkele maanden actief is. Vraag; Hoe kan ik de unwanted map ook zichtbaar maken in outlook? Als dit niet mogelijk is; kan de map unwanted verwijderd worden?
Hoe kan ik mijn primair e-mail adres wijzigen ?
Sinds 1 januari belanden belangrijke mailtjes van mijn werk in de spam. Hoe kan ik het filter anders instellen, zodat ik niet ook dagelijks mijn spam-box moet gaan bekijken?
Hoe / waar zie ik hoeveel % mijn mailbox vol is??
Ik heb een hetnet emailaccount met 2 emailadressen (postbussen). Ik wil 1 emailadres verwijderen dat niet meer in gebruik is. Hoe kan ik dat doen?
sta niet op de blacklist maar kan geen email meer verzenden. Foutcode 550.5.7.1 weet een oplossing?
Hallo, het is mij nu al meerdere malen overkomen dat mijn mail van KPN terecht komt in de spam filter van een geadresseerde dit is heel vervelend want ik heb geantwoord maar de ander denkt dat hij geen antwoord heeft ontvangen.
Ik ben een volslagen nitwit op computergebied. Ik wil op vakantie mijn mail kunnen lezen en beantwoorden vanap mijn ipad. Voorheen ging dat door in te loggen op onsbrabantnet.nl Dat werkt niet meer. Ik heb het geprobeerd via Kpn maar daar zie ik mijn mailgegevens nergens. Wat moet ik doen?
Hoi, Als ik mijn Note 9 met WiFi verbind (experiabox v10a) dan krijg ik ineens synchronisatieproblemen met gmail. Ik ontvang geen emails meer kan niks verzenden etc. Zodra ik naar 4g overschakel is het probleem weg, als ik bij andere mensen op WiFi zit dan is er geen probleem alleen bij mij thuis. Iemand die weet hoe dit opgelost kan worden ? Bvd,
Binnenkort wordt ons dorp voorzien van glasvezel, helaas zonder KPN als provider. Kan ik, als ik ‘bijna gedwongen’ over moet stappen naar een andere provider, mijn HetNet email adressen behouden? Dus weer net zoals vroeger een ‘HetNet' abonnement?
Toen ik overstapte naar Telfort kreeg ik een brief waarin werd gewaarschuwd dat alle gerelateerde emailadressen zowel Freeler als Hetrnet verwijderd zouden worden. Hetnet is inderdaad niet meer actief maar Freeler blijft is er een oplossing om die alsnog te verwijderen.