Stel hier je vragen over KPN webmail, Outlook, POP3, SMTP, IMAP, mail instellingen en KPN Cloud.
Recent actief
Ik heb het vermoeden dat 1 van mijn mailadressen van hetnet.nl is gehackt. Ik wil het wachtwoord hiervoor wijzigen maar weet niet waar ik dit moet doen. Het adres heb ik niet geregistreerd in MijnKPN en kan dit ook niet toevoegen omdat het een hetnet.nl adres is.
Ad Manders: Wil op dit moment een email app op mijn iPad plaatsen. Heb speciaal een nieuwe gekocht boven de iOS 10. Ben nu al 2 maanden bezig om dit voor elkaar te krijgen. De mails die ik ontvang komen alle van Gmail. Mijn originele contacten komen hierop niet door. Alleen de contacten die op de iPad staan kunnen alleen mijn gestuurde mail beantwoorden door de mail DOOR te STUREN. Een zelf geschreven mail door mijn contact komt alleen op mijn pc aan via ****@onsbrabantnet.nl aan. Ga binnen enkele weken voor 5 maanden naar het buitenland (Fr.). U zult begrijpen dat dit mail gedoe eindelijk zal werken. Hopelijk kan iemand mij helpen. Moet ik een nieuw mailcontact aanleggen via onsbrabantnet.nl HELP AUB. Ben sinds kort 4 maanden geleden overgestapt naar KPN. Op mijn PC is dat totaal geen probleem geweest. Maar de iPad denkt daar anders over. Dus wie helpt mij. Via een telefonisch kontakt.... nou liever een real contact. Admin: eigen topic voor je aangemaakt en e-mailadres verwijderd
De mappen in outlook verdwijnen nadat ik de account hernieuwd heb geactiveerd met ons nieuwe klantnummer. De E-mail adressen waren uit de vorige account/klantnr. verwijderd en bij de nieuwe account geactiveerd. De outlook bestanden op de PC worden gesynchroniseerd maar de webserver van kpn lijkt hier leidend. Graag uw hulp wat hier in de instellingen te doen is.
vandaag overstap gemaakt naar KPN (TV-Internet), alles werkt alleen synchroniseert mijn Samsung telefoon de email niet meer. Exchange mail (zakelijk) werkt wel, IMAP server (prive via strato) synchroniseert niet meer op de WIFI. Als ik de WIFI van de telefoon af haalt komen de emails wel gewoon binnen. Iemand een idee ?
Ik woon sinds een paar jaar in België en gebruik ik -tegen betaling- o.a. mijn oude Nederlandse hetnet webmail. Tot voor twee dagen geleden naar grote tevredenheid. Maar nu reageert mijn mail niet meer op mijn wachtwoord. Via de "wachtwoord vergeten" functie bij mijnkpn wordt er een bevestigingsmailtje gestuurd .... naar het mailadres waar ik dus niet bij kan. Bellen naar KPN vanuit het buitenland gaat niet en bij de chat is niemand thuis. Help! *Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
voor mijn vrouw wil ik een apart emailadres aanmaken maar tot dusver lukt mij dat niet
De spam filter van KPN Webmail haalt allerlei spam er niet uit, die komt dus binnen. Maar ineens ins het email adres van mijn zus aldoor in de spam box. Hoe zorg ik er voor dat haar e-mails weer gewoon binnen komen? *Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Zomaar een vraag uit nieuwsgierigheid. De POP3-server van Planet is nog steeds actief. Heeft Planet echter ook een IMAP-server? Om misverstanden en onnodige antwoorden te voorkomen: ik maak zelf gewoon gebruik van de IMAP-server van KPN, maar stel mijn vraag puur uit nieuwsgierigheid. Piet.
Beste leden van het forum, ik heb een probleem met het versturen van mijn mail. Het lukt wel vanuit mijn webmail, het lukt wel vanaf ieder andere locatie. Het lukt alleen niet om thuis te versturen vanaf mijn laptop of andere apparaten. Zowel met outlook als de mail app. Het lijkt dat het versturen wel lukt want de mail staat in de verstuurde mail. Het komt alleen nergens binnen. Het lijkt er dus op alsof er iets mis is met de verbinding. Ik heb contact gehad met de klantenservice en die geven aan dat alle instellingen goed staan en dat de verbinding goed is. Ze hebben me aangeraden met het forum contact pop te nemen. Graag zie ik uw hulp tegemoet.
Ik heb laatst de mail op mijn mobiel gezet en dacht (niet slim ) dat het wel op de pc zou blijven staan. Maar daar is hij nu niet meer te gebruiken. Hoe kan ik dit oplossen?