Stel hier je vragen over KPN webmail, Outlook, POP3, SMTP, IMAP, mail instellingen en KPN Cloud.
Recent actief
Hallo allemaal, als ik een klant van mij wil mailen word mijn email niet afgeleverd omdat Trend micro ERS aangeeft dat reputatie van mijn KPN ip adres slecht is. Omdat deze dynamisch is wordt deze geweigerd. Om dit probleem op te lossen bieden zij de volgende aan: 86.90.249.171 is listed on the Trend Micro Dynamic User List (DUL) because it appears to be an IP address is not clearly labeled as a static IP. This email is designed to help you solve the problem by checking your email configuration (STEP 1 below). If that does not stop the IP being blocked, then you can contact your ISP for further action (STEP 2 below). STEP 1: CHECK YOUR EMAIL CONFIGURATION Here are two things to check about your mail configuration: Email Client ============ Check that the Outgoing Mail Server (SMTP) setting on your email client (such as Outlook Express or Mail) is using the outgoing mail server for your ISP. Most ISPs require that you use their mail server to avoid spammi
Beste Lezer, Ik zou erg graag mijn antieke freeler account opheffen/verwijderen maar wat ik ook zoek of probeer, het lukt mij niet om een mogelijkheid te vinden. Weet iemand raad? Met vriendelijke groet, Mario
Probeer mijn email te installeren maar hij kent mijn wachtwoord niet. Wat kan hier aan doen.
Binnenkomende mail komt op 2 adressen binnen. Zowel in mijn mailbox als die van mijn partner. Wat zou het probleem hier kunnen zijn. Ook als we berichten versturen komen ze vrijwel direct in de inkomende mailbox te staan.
Beste forumleden en moderators, laatste tijd krijg ik veel spam binnen welke door het ingestelde filter heen komt. Vervolgens probeer ik deze afzender te blokkeren (rechtermuisknop, Ongewenste Email en dan Afzender blokkeren) in Outlook en dan krijg ik de onderstaande melding. Hoe kan ik dit verhelpen? Wordt een beetje moedeloos ervan om er ondertussen een dagtaak van te maken om spam te verwijderen!!! Het standaard antwoord van KPN "we zijn ermee bezig" ben ik wel klaar mee. Mvg Timo
Ik ben over gestapt van ziggo naar kpn. Kan ik wel mijn home.nl meenemen? Admin: eigen topic voor je aangemaakt
heb ooit een extra (sub) e-mail account aangemaakt. waar kan ik die aanpassen en/of verwijderen
Goedenavond Forumleden, Voor het eerst op het forum, met gelijk een vraag. Ik heb altijd gewerkt met KPN als provider en met op de pc geÃnstalleerde MS Outlook 2003. We zijn onlangs overgestapt naar Ziggo. Om de KPN mailadressen te behouden heb ik mail only van KPN. Zonder aanpassingen, kan ik wel berichten ontvangen, maar niet versturen. Daartoe de uitgaande server op "smtp. ziggo. nl" gezet. Geen resultaat. Telefonisch contact met KPN heeft de oplossing niet gegeven. Chat met ziggo trouwens ook niet. Mijn vraag is nu, is dit op te lossen en zo ja, hoe? Met vriendelijke groet, Inca1
Is er een moderator die een alias emailadres wat ik deze week heb verwijderd kan vrijgeven om deze aan een andere mailbox te koppelen? Ik dacht lekker kort door de bocht te handelen; bij de 1 verwijderen, bij de andere toevoegen, maar dat gaat dus niet op.........